Hvor køber man Visual ´Basic??

Tags:    visual-basic

Hvor køber man det??
Har kikket på www.microsoft.com men kan kune finde .NET og det skal det helst ikke være....

en trail version ville heller ikke være dårligt!

ved godt det er lidt point men har ikke flere!!

6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvor køber man det??
Har kikket på www.microsoft.com men kan kune finde .NET og det skal det helst ikke være....

en trail version ville heller ikke være dårligt!

ved godt det er lidt point men har ikke flere!!

MS har kun .NET versioner efterhånden af alle deres compilere, men da man stadig kan bruge C++ med C++ .NET kan man sikkert også ligeledes bruge VB med VB.NET

1101110100010110000101000001

Express versionerne er kun til .NET sprog, og kompilere derfor kun til MSIL kode.

Derimod skulle jeg mene at det fulde Visual Studio 2003 .NET (og det kommende 2005) stadig har understøttelse af 'det gamle' VB sprog, ligsom det har med VC++

- karmazilla -

hvis du skal lave winforms kan du hente visual studio express 2005 til visual basic... jeg ved bare ikke helt om du kan skrive gammel VB i den.. den vil sikkert kun godtage vb.net... men så må du jo bare til at igang :)

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Har Express men koderne er anderledes.........

men ellers tak.
==========================
Ved godt spørge meget men hvad så?

Vil vbc.exe, der følger med .net frameworket, ikke godtage ældre VB ?

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Express versionerne er kun til .NET sprog, og kompilere derfor kun til MSIL kode.

Derimod skulle jeg mene at det fulde Visual Studio 2003 .NET (og det kommende 2005) stadig har understøttelse af 'det gamle' VB sprog, ligsom det har med VC++

Ok mange tak men tror jeg holde mig til Beta af Express i øjeblikket.

==========================
Ved godt spørge meget men hvad så?

t