Lotto statistik

Tags:    visual-basic

Der skulle vel ikke være en der har lavet et program der kan finde de mest udtrukne tal i en form for lotto? Der er 5 nummere og et tillægstal

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Der skulle vel ikke være en der har lavet et program der kan finde de mest udtrukne tal i en form for lotto? Der er 5 nummere og et tillægstal

Man kan vel ikke finde de mest udtrukkende tal da der er lige stor chance for alle tal. Eller mener du da at lave 100 forsøg og så se hvad der er mest udtrukket??

Hilsen Mathias

[Redigeret d. 17/10-04 14:28:34 af Mathias Knudsen]

Det jeg mener er at hvis der er hundrede trækninger i lotto så vil jeg gerne vide hvor mange gange hvert enkelt tal er reprænsenteret ud af de hundrede gange.

Jeg vil nu give mathias ret.... det er jo sandsynlighedsregning du skal have fat i der.. tror boldene vejer ligemeget osv.. jeg tvivler i hvert fald på at du vil finde et tal der gør sig meget mere gældende end de andre...

Men du kan da selv lave noget statestik, på tips's hjemmeside kan du gå en del uger tilbage...

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Det jeg mener er at hvis der er hundrede trækninger i lotto så vil jeg gerne vide hvor mange gange hvert enkelt tal er reprænsenteret ud af de hundrede gange.

Hej jeg tror at jeg har koden. Hvis altså jeg har forstået alt
ret.
Du skal sætte den ind i et modul.
Fold kodeboks ind/udKode 

Når du har den inde i et modul skal du bare i en form skrive:
ADD NUMMER

og når alle tallende er inde skal du faktisk kun skrive
check! Så gør den det hele for en.

---
En hånd på armen er bedre end to i skraldespanden!... ehh.. :/?

[Redigeret d. 18/10-04 12:07:14 af Jonas Termannsen]

t