hjælp fejl kode

Tags:    visual-basic

hey jeg har rodet med et program hvor jeg læser fra en fil og ligger det ned i et array men som programmet er lige nu skriver den kun til array(0) og overskriver hver gang der komme ny infomation der skal ind i den ?? hvad skal der laves om for at den fungere

Fold kodeboks ind/udKode 

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hey jeg har rodet med et program hvor jeg læser fra en fil og ligger det ned i et array men som programmet er lige nu skriver den kun til array(0) og overskriver hver gang der komme ny infomation der skal ind i den ?? hvad skal der laves om for at den fungere

Fold kodeboks ind/udKode 

Prøv det her:
Fold kodeboks ind/udKode 

Det her har ikke samme funktionalitet som din kode, men det burde vise hvordan du kan klare problemet... (Hvis jeg da har forstået dit spørgsmål rigtigt)

Held og lykke, Jannich Brendle

Fold kodeboks ind/udKode 

Prøv det her:
Fold kodeboks ind/udKode 

Det her har ikke samme funktionalitet som din kode, men det burde vise hvordan du kan klare problemet... (Hvis jeg da har forstået dit spørgsmål rigtigt)

Held og lykke, Jannich Brendle

jo tak
jeg kan desværre ikke bruge det til det jeg laver da det ikke løse det problem jeg har med ikke at kunne få det jeg henter fra en anden fil ind i mit array ordentlig på nuværende tidspunkt er det som om min egen kode overskriver det første felt i mit array hele tiden og som jeg forstår din kode så løser den ikke det problem

tak for hjælpen

t