Søger hård app udvikler

Tags:    app

Jeg søger en hård app udvikler der har mere end nogle års erfaring!

Jeg står med en virkelig god ide inden for en app.
Så jeg søger en app udvikler her inde som er klar på partnerskab 50/50, udover dette betaler jeg 40.000 kr for udviklingen. Appen skal være enkel, lidt ligesom Tinder. Så har I lidt at gå udfra.

Lidt om appen:

Den er world wide
Stort marked - alder fra 17+ til 45+
Jeg har undersøgt markedet i dk med 11.300 personer, hvor over 10.000 sagt de ville bruge appen dagligt.
Den skal være gratis for brugerne, da jeg forventer den bliver ligeså stor som Tinder og Snapchat

Jeg har søgt patent på appen

Krav til min partner:

Du skal være over 20 år
Bo i København
Du skal også have viden inde for at lancere appen (da jeg ved 0 om dette)

Lidt om mig:

Jeg er 30 år har 2 drenge en på 5 og den store på 6år
Selvstændig og ejer af Datingyou.dk som snart er live.
Masser af gå på mod og fuld af energi på at skabe noget stort.

Før jeg kan snakke mere om appen skal du kunne sige ja til disse ting og være klar på at hoppe ud i det. Hvor efter holder et møde sammen og en NBA bliver underskevet. Derefter vil du kun blive mere vil når jeg snakker om ide`n :-)

Skriv under her hvis dette kunne være dig

Mvh

Rene

5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg kan ikke lade være, men hvis du kan tilbyde mig en kontrakt i NBA er jeg game.. Det hedder NDA hvis du tænker på et Non Disclosure Agreement :)

Held og lykke med din søgen, jeg kan dog ikke byde ind på nogen tænkelig måde, da du virker rimelig striks med din aldersbegræsning. ;) Desuden ville jeg med stor sandsynlighed ikke vælge at underskrive en NDA, og jeg ved at bl.a. investorer har det på samme måde, og højest sandsynligt også en del programmører.

En lille taste fejl :-)

Men ja en NDA

Dette er jo kun for personen jeg åbner idéen overfor ikke bare siger nej fordi personen kan se det er en god ide og så udvikler den selv.

Og ja jeg er desvære meget striks da jeg har prøvet yngre personer som kun blev en udgift for mig i det langeløb

Jeg synes måske du burde vægte på referencer i stedet; du kommer også til at møde ældre mennesker der er lige så useriøse som de unge folk du har haft med at gøre tidligere.

Beklageligvis holder 40.000 heller ikke længe for en ordentlig programmør, men i hvert fald er det en fin sum. Jeg vil ikke fordreje denne debat mere end jeg allerede har gjort, men jeg håber at du finder den rette person, og jeg glæder mig til at høre om det, hvis det får succes. :)

Kan kun give dig ret i referencer går jeg os efter bare over 20 år

det er din mening min app til min dating side fik jeg lavet for 30.000

Hvor lang en periode, regner du med at appen skal udvikles over? Forventer du at man smider 40-50 timer om ugen til den er færdig eller kan det strække sig over en længere periode, så man kan passe et fuldtidsarbejde ved siden af?

Hvor mange timers arbejde forventer du der er? Det er meget svært at svare på, det ved jeg godt, men 50, 150 eller 1000 timer?

Hvor striks er du med dit krav om at bo i KBH?

Hvilken platform? Android, iOS, Windows? Dem alle? Hvad med devices? Stiller du dem til rådighed?

Umiddelbart at du vækket en interesse, men er midtjyde med et fuldtidsarbejde der skal passes :)

t