Sex-filter / Popup stopper

Tags:    visual-basic

Jeg skal bruge lidt hjælp til at laver SEX-filter eller en POPup stopper?

mvh.
C2

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

mvh.
C2

En popup stopper er vist ikke så kompliceret... Du skal bare have lavet noget der stopper kommandoen <body onload="Et eller andet">

Og med hensyn til det der sex-filter tror jeg det kan gøres ved at tjekke siden for specifikke ord inden den vises,... Hvis et ord er relateret til sex giver du siden 1 point. Når siden og så er færdig med at blive tjekket finder du ud af hvor mange point den har, og så lukker du brugeren ind hvis den ikke har for mange point.

//Emilbp

Den 18-09-04 09:37 skrev Emil Bjerglund Pedersen følgende:
-----------------------------------------------------------------------------

mvh.
C2

En popup stopper er vist ikke så kompliceret... Du skal bare have lavet noget der stopper kommandoen <body onload="Et eller andet">

Og med hensyn til det der sex-filter tror jeg det kan gøres ved at tjekke siden for specifikke ord inden den vises,... Hvis et ord er relateret til sex giver du siden 1 point. Når siden og så er færdig med at blive tjekket finder du ud af hvor mange point den har, og så lukker du brugeren ind hvis den ikke har for mange point.

//Emilbp
-----------------------------------------------------------------------------

Jo, men jeg har fået fortalt at mit program skal "snakke" med vise Internet-ting

Virker måske lidt dårligt men en ide er at først tage sidens kildekode så fjerne du koden <body onload=""> og gemmer den noget ala : c:\\site.html

så viser din browser så site.html ? :S

t