Bottum til webbrowser plus mini sig ned til proces linjen ?

Tags:    visual-basic

Sider og er ved at lave en client til mit website.... dog står jeg lig eog manglere lidt hjælpe til det :) når det er at jeg klikke på en så kalt bottum...

så skal den vise noget i webbrowseren i sted for text feltet som en adresse lijene skal jeg besteme vilket link den skal tage sådan at folk kun kan se det de klikkere på....

og så har jeg også et andet problem...

når det er at jeg miniere min side skal den smide sig ned i proces linjen.... nogen der ved hvor dan det kan gøres ?

//NeoNmaN

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Me.WindowState = 1 ' Minimized

eller er det til systray ??

www.super-snap.com/tray.zip

kenneth

User
Bruger #549 @ 08.06.04 22:09
Sider og er ved at lave en client til mit website.... dog står jeg lig eog manglere lidt hjælpe til det :) når det er at jeg klikke på en så kalt bottum...

så skal den vise noget i webbrowseren i sted for text feltet som en adresse lijene skal jeg besteme vilket link den skal tage sådan at folk kun kan se det de klikkere på....

og så har jeg også et andet problem...

når det er at jeg miniere min side skal den smide sig ned i proces linjen.... nogen der ved hvor dan det kan gøres ?

//NeoNmaN

Du kan bruge shellexecute til at vise siden i en browser:
du skriver følgende deklaration i et modul

Declare Function ShellExecute Lib "shell32.dll" Alias "ShellExecuteA" (ByVal hwnd As Long, ByVal lpOperation As String, ByVal lpFile As String, ByVal lpParameters As String, ByVal lpDirectory As String, ByVal nShowCmd As Long) As Long

I din commandbotton skriver du følgende:

Dim R As Long
R = ShellExecute(Me.hwnd, "open", App.Path & "\\Bestil.html", vvbnullstring, App.Path, vbNormalFocus)

"App.Path & "\\Bestil.html" er bare eksempel på en fil som vises i browseren.

t