Kan ikke ødelægge destruere $_session

Tags:    php

Hej

Jeg sidder og roder med et lille projekt med et log in, da jeg er i gang med at lære om sessions.

Mit problem er, at jeg ikke kan logge ud !

Min session bliver ikke destrueret selvom jeg bruger session_destroy(); eller unset($_SESSION['']);

Her er min kode:

index.php
Fold kodeboks ind/udPHP kode 

code_login.php - undersøger om det indtastede brugernavn og password stemmer med den information, som er i databasen:

code_logout.php - her forsøger jeg, at destruere brugerens session, som det kan ses i koden, så har jeg forsøgt mig med både session_destroy(); og unset() - jeg har prøvet, at bruge die(); og der endte jeg med at få en Undefined variable: _SESSION fejl, så det betyder vel, at sessionen er destrueret, men hvorfor er jeg så stadigvæk logget ind på index.php ?

Jeg håber I kan gennemskue hvad der er galt - er også godt klar over, at min php-kode vist ikke er den mest optimerede I har set, men jeg er rimelig nybegynder så...(nu er I advaret !)

EDIT

Så virker det ! - jeg spurgte en klassekammerat (en lean mean code wizard), da vi sad i toget på vej til skole, om hvad der kunne være galt og det eneste han faktisk spurgte om var: "har du brugt session_start(); på siden ?" (code_logout.php)

Mig: "øhh, næææ det tror jeg ikke... jeg havde vist en idé om at funktionen session_destroy(); havde en "indbygget" session_start !".

Klassekammeraten: "nå, men så prøv, at tilføje session_start(); til siden, sagde han, alt imens han var dybt begravet i sin bærbar og tastede løs på et eller andet C# projekt" - det sagde uden at virke nedladende, så stor respekt til ham.

Indlæg senest redigeret d. 31.03.2014 23:04 af Bruger #16670
7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvorfor sætter du sessionen $_SESSION['username'] = " "; i index.php?

zynzz har fanget fejlen, men jeg forklarer det lige.