Hej Jonatan
Jeg har MASSER af tid og er en virkeligt god iværksætter!
Kan da sætte gang i dig nok, og måske dit blodtryk.
Fedt du kan lege med det der programmering - det kan jeg også - nok lidt bedre end dig
Du siger i knokler hver dag, og kan i så sandeligt også forvente jeg gør! Hver dag fra 8 - 17 vil jeg gå til den der kan give mig mere end "oplevelser", for jeg er kommet over teenageårene hvor man levede på pasta, ris og ketchup fordi man gerne ville se og OPLEVE verden.
Jeg leger så en anden leg kaldet "moneygame", og jeg kan knokle hver dag i en STØRRE virksomhed som jeres, som har så meget profit så der endda bliver råd til kantine (
oh yeah I said it!).
INFO
Jeg er dygtig, jeg er en haj, så derfor har jeg forpligtelser, ansvar, så kan ikke klare mig på "ingenting" og "hopes and dreams". Så har jeg ikke mulighed for at komme til kontoret, men du er velkommen til at komme hjem til mig hvis du skal have hjælp med det du kaldte "din leg"?
Den "uvurderlige erfaring" jeg vil få, har jeg allerede fået, og derfor jeg er en haj - og jeg foretrækker tag over hovedet, brød på bordet og en lykkelig familie. Så hellere giv mig noget der vurderligt, og som ikke er helt så fint som det der
Den super spændende hverdag kan du jo så komme med til mig når du dumper forbi efter min hjælp jeg nødigst vil øse ud af. Lad mig gætte jeg skal høre på dine store spændende visioner for dit store firma og høre hvordan ledelsen i dit store firma har en masse ting i gerne vil nå i året, og det er her jeg skal komme ind? Den spændende hverdag er vel om jeg har flasker nok til at få en cheese på mac'en og så om jeg kan gå hjem uden at det regner eller sner?
SUPER FEDT! TOP SHARK TO THE RESCUE!
KRAV
Eftersom jeg skal oplevele hverdagen i ledelsen i en STØRRE virksomhed kræver jeg at der laves kantine ordning til mig. Eftersom du alligevel kommer hjem til mig hver dag, så tag en god lækker sandwich med - jeg er hajen og spiser kun godt fodder og mig der skal hjælpe jer til at få kage så det er kun fair. Du kan eventuelt tage noget med fra kantinen i jeres STØRRE virksomhed?
Hvis i har et stort firma, går i så selv for 0 kroner også? Sweet deal for et STORT firma?
Kan godt li man ber om hjælp fra andre, og forventer at man kan stille en masse krav til dem der skal hjælpe en, og så nøjes med at sige tak for hjælpen, på trods af vi ikke kender hinanden og at det ikke bare er noget så simpelt som at holde døren for dig.
Jeg vil faktisk gerne have jeres store firma til at være sponsor for mit barn til NFL, så han kan blive stjerne der. Så i sponsorerer ham hvert år indtil han bliver en stjerne, og når han bliver så får i en bid af kagen, okay?
You must be a special kind of stupid right?!