Søger erfarent firma til programmering af platform

Tags:    platform java software

Hej

KIG NEDERSTE POST

Jeg søger et seriøst og erfarent spiludviklingfirma til at programmere både spil, software men i den grad også en professionel platform hvor dette kan køre på.

Nogle der kender nogle anerkendte inden for det?

Mvh

Duelpuzzle

Indlæg senest redigeret d. 18.02.2014 16:34 af Bruger #17796
4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kan prøve at kontakte Kiloo i Aarhus.

Tak! Jeg kontakter dem.

Flere forslag er også velkomne.

Det må også gerne være enkelt personer, som har erfaring med java platforme og spilsoftware. Vi vil meget gerne fortælle over mail, hvad vi kan tilbyde.

Mvh

Duelpuzzle

Indlæg senest redigeret d. 17.02.2014 19:06 af Bruger #17796
Hvorfor fortæller i ikke det over her. Jeg er fuld forståelig med at i ikke vil røbe for meget hvis dette er sagen. Men i kan da godt give lidt flere informationer. Måske er der flere der bider på.

Er det mod betaling eller noget andet`?

Ja det kan du måske have ret i.

Jamen vi søger i bund og grund et erfarent programmørteam lige fra privat personer til firmaer, der har kompetencer til det vi søger. Vi er to iværksættere, som er ude og søge investorer pt til et projekt indenfor den online gambling/spilbranche, hvor vi skal starte med at have udviklet denne her platform og software, som skal indeholde/leve op til de krav der er for at få en danskspilelicens. Vi har valgt at søge budget til udviklingen på 1.200.000 kr. Udover os selv har vi en mentor i ryggen, der tidligere har været hele turen igennem med sit eget spil/betting firma.

Det vi skal er, at vi både skal have udviklet en platform, og derudover skal selve der udvikles en software, som man skal kunne downloade fra vores hjemmeside, hvor de spil vi vil udbyde, som også skal programmeres, skal ligges ind. softwaren skal sættes op til NEMID(dog kun til danske kunder) og PSP (payment service provider).

Vi vil meget gerne have kontakt til personer, der vil indgå i et samarbejde med os og mødes og høre præcis hvad det er vi har gang i.

Hvis folk er interesseret i noget af det her, så skriv en mail til info@duelpuzzle.com eller en PM her på siden.

Mvh

Andreas Svare

Duelpuzzle

t