Fatal error: Allowed memory size

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej alle sammen denne fejl kommer op på min side (Webhotel hos meebox) kommer bare.

FEJL :

Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 4294967296 bytes) in (Den side den er på, er anonym) on line 44

15 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvorfor vil du vide det. Men nej det gør den ikke men det gør den kode som i har set har bare fjernet den lille kode fordi den er unødvendig.

Desuden så har jeg et langt kryptering af kodeordet som ikke lægger der.

Jeg spurgte bare fordi det kan være farligt at ligge db connection ude i din www rod! personligt plejer jeg nemlig selv at ligge db connection uden for webserveren så ingen kan få adgang til den! så jeg sprugte bare fordi det kunne være du ikke var klar over, at hackere kan risikere at få adgang til filen når den ligger ude i www roden eller public_html som det også hedder :-)

Indlæg senest redigeret d. 26.01.2014 14:04 af Bruger #17817
Jeg spurgte bare fordi det kunne være farligt at ligge db connection ude i din www roden! personligt plejer jeg selv at ligge db connection uden for webserveren så ingen kan få adgang til den! :-)

Og hvad mener du helt præcis med det.

Det jeg præcis mener er at det er smart at ligge sådan en fil steder hvor folk ikke kan få adgang til den! Derfor har jeg langt min fil i /home/eksempel/db.php, ved ikke om det er bedre forklaret :D Men grunden til jeg nævnte det var nu mest bare for, at gøre dig opmærksom på at man kan gøre database connection endnu mere sikker :-)

Indlæg senest redigeret d. 26.01.2014 14:27 af Bruger #17817
Tjek lige om $mysqli indeholder dit object.. :)

<< < 12 > >>
t