Fatal error: Allowed memory size

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej alle sammen denne fejl kommer op på min side (Webhotel hos meebox) kommer bare.

FEJL :

Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 4294967296 bytes) in (Den side den er på, er anonym) on line 44

15 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Uden kode, kan vi kun hjælpe dig med, hvad fejlen betyder.

Fatal error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted (tried to allocate 4294967296 bytes) in (Den side den er på, er anonym) on line 44

Dit script må bruge 134217728 bytes, men din kode prøvede at allokere 4294967296 bytes. Scripteksekveringen stoppede på linie 44.

Det er ikke nødvendigvis en kodefejl. Måske er dit servermiljø for begrænset ift. til den webservice du afvikler. Måske er fejlen ikke på linie 44.

Manden til bilmekanikeren:
- Motoren lyder underligt.
- Det er svært at sige hvad problemet er, jeg bliver nød til at se på den.
- Nej.
- Så væn dig til lyden...

Prøv og post linie 44 ?

Oprigtigt må du komme med en mere præcis fejl-beskrivelse. For at vi kan optimere et svar til dig, er det nødvendigt, lige gyldigt hvad du mener. Du behøver ikke umiddelbart at fremvise din side, men om du har brugt noget open-source cms eller noget kunne være rart at vide.

Anyways kan du bare increase din memory_limit til 4096 MB - hvilket alligevel ville være dumt nok, hvis dit script på et tidspunkt prøver at allokere mere. Vi snakker dog også om et vanvittigt højt tal, hvad sker der lige her? Oploader du blu-ray film eller hvad? Ikke engang biblen i clear-text ville fylde så meget.

Du skal i hvert fald have lavet noget debugging på dit script. 4 GB, hvad sker der lige her? Jeg vil råde dig til at hoste op med noget kode, for det der er absolut ikke hvad jeg ville anse som 'sundt'

Anyways, you get what you want, åbn din php.ini fil og ændre

Fold kodeboks ind/udKode 

til
Fold kodeboks ind/udKode 

eller din .htaccess

Fold kodeboks ind/udKode 

til
Fold kodeboks ind/udKode 

eller i dit script

Fold kodeboks ind/udPHP kode 

til

MEN som nævnt før, må du hellere få ordnet dit script. Kører du et 32-bit OS på serveren er du allerede fortabt - du kommer ikke højere op end 2GB der, og jeg kan heller ikke dokumentere at du kan udnytte mere på et clean 64-bit system.

Få optimeret dit script og gør det på den rigtige måde

Så simpelt sagt henter jeg bare noget med en query der. Der er dog en del som hentes

Har ændret nogen små ting for en sikkerhedsskyld. Og bruger meebox

Dette sker efter jeg har logget ind hvor den så henter dette data.

Det er ikke umiddelbart der fejlen er 4 gb er dog meget for et PHP script så et eller andet sted laver du noget hø

Post dit fulde script, ellers er det ikke just til megen hjælp.

Indlæg senest redigeret d. 26.01.2014 10:24 af Bruger #17607
Umiddelbart tyder det på at du skal have ordnet en ordentlig omgang rekonstruering (inkluderer optimering!!)

Hvad fortæller memory_get_usage() dig, hvis du kører den løbende igennem dit script? Du bliver nødt til at få lavet noget debugging eller lignende. Der er noget helt galt der

? kender ikke rigtigt til det emne.

Ved godt det ikke har noget med dit spørgsmål at gøre, men din DB.php fil connecter den til din database? og har du kodeord osv liggende i den? :-)

<< < 12 > >>
t