Jeg har lavet en OCX objekt til USB hvordan afslutter jeg dette

Tags:    visual-basic

Jeg har lavet en OCX objekt til USB I/O.
Objektet kommunikere vha. API til kernel.dll og HID.dll. USB kommunikationen virker fint, men når jeg så laver et standart -exe program hvor jeg benytter dette OCX objekt, kan jeg ikke afslutte mit -exe program, jeg lukker godt nok program-vinduet ned, men det står fortsat og køre i Joblisten.

Måske er det fordi jeg ikke afslutter mit OCX objekt, kan man dette? og hvordan?

Joachim Boll

[Redigeret d. 02/02-04 10:21:05 af Joachim Boll]

6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Objektet kommunikere vha. API til kernel.dll og HID.dll. USB kommunikationen virker fint, men når jeg så laver et standart -exe program hvor jeg benytter dette OCX objekt, kan jeg ikke afslutte mit -exe program, jeg lukker godt nok program-vinduet ned, men det står fortsat og køre i Joblisten.

Måske er det fordi jeg ikke afslutter mit OCX objekt, kan man dette? og hvordan?

Joachim Boll

Prøv at putte dette ind i din form:
<pre>
Private Sub Form_Unload(Cancel As Integer)
End
End Sub
</pre>

I Am The Cyborg, and i`m here to serve :)

Jeg ved ikke helt hvordan de omtalte API kald virker...

Men jeg kunne dog godt forestille mig at du et sted i din OCX har sat et API kald til at lytte efter aktivitet på USB-porten. Denne "forbindelse" med USB-porten skal sikkert først lukkes med endnu et API kald før selve applikationen kan lukke!

// Great programs often follow great brains!

Det kan vel også være fordi at du har glemt at afslutte noget inde i selve OCX'en.

/AC

Det kan vel også være fordi at du har glemt at afslutte noget inde i selve OCX'en.

Ja, der må vist noget kode på bordet, for det virker som om der mangler noget ved afslutningen af programmet.

Software is here and now but rock and roll is forever.

Joachim Boll

Send den lige til mig!!!

Sim_Software@hotmail.com

Hej Joachim Boll
Hvis du kan sende mig den ocx du har lavet til USB vil jeg blive meget glad:lol:.

Sammen med din ocx må du meget gerne sende et eksempel på hvordan den anvendes. en stump kode. Sproget betyder ikke noget. Bare det er Windows.

Min e-mail er : Janus.andersen@gmail.com

Hvis din ocx virker kan jeg give dig en gmail e-mail hvis dette har interresse. Hos Gmail har man 2.7 GB plads uden reklammer.

Med Venlig Hilsen
Janus S. Andersen

t