FEJL::::....:::.

Tags:    visual-basic

Når jeg skal åbne mit vb 6,0 siger den unexpeced error; quitting hvad kan jeg gøre for at komme ind i det????

6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det lyder som om geinstallering er den eneste loesning her mm du faar nogle specifikke fejlkoder du kan vise

Det lyder som om geinstallering er den eneste loesning her mm du faar nogle specifikke fejlkoder du kan vise

tak for svaret men har prøvetm, men det virker ikke... har du ander forslag???

Har du installeret den nyeste VB service pack fra Microsoft??? Tror nok den hedder SP5 .... hvis du allerede har den inde, så prøv at installere den en gang til. Ellers kan den hentes fra Microsoft, men den er stor.

Software is here and now but rock and roll is forever.

Har du installeret den nyeste VB service pack fra Microsoft??? Tror nok den hedder SP5 .... hvis du allerede har den inde, så prøv at installere den en gang til. Ellers kan den hentes fra Microsoft, men den er stor.

Tak for dit svar men har prøvet 4 gange....
har du evt. andre mugligheder..

Tak for dit svar men har prøvet 4 gange....
har du evt. andre mugligheder..

Ja, det har jeg sandsynligvis, men det afhænger bla. af, hvilket operativsystem du kører.

Det kan være manglende DLL'er, manglende rettigheder, etc. Men jeg må vide lidt mere om dit system, om din kopi er "original", hvornår fejlen opstod første gang, osv.

[Redigeret d. 13/12-03 04:38:23 af Herluf Hermansen]

Ja, det har jeg sandsynligvis, men det afhænger bla. af, hvilket operativsystem du kører.

Det kan være manglende DLL'er, manglende rettigheder, etc. Men jeg må vide lidt mere om dit system, om din kopi er "original", hvornår fejlen opstod første gang, osv.

[Redigeret d. 13/12-03 04:38:23 af Herluf Hermansen]

jow tak...

XP
der mangler ikke DLL mere..
fejlen opstod for 4 uger siden da jeg installeret det..

t