Opråb* (Mange UP!!!!!)

Tags:    visual-basic

Ha, der fik jeg nok din opmærksomhed?

Jeg har ikke forstået det her system med up endnu... mest fordi jeg kun har været i den del der siger "svar på MIT spørgsmål og du får mine up...." under "Om UP" står der kun hvordan man kan score kassen. (altså få flere up)

Up, up, alt handler om up (her ville jeg så hvis det var en danskstil skrive et digt...).

MEN: her er det så, at jeg har regnet ud, at hvis alle dem der ikke kender 'visual basic' stiller en masse spørgsmål, mister nogle up til folk der ikke kan bruge dem... for de kender jo programmet i forvejen.... (eller har jeg overset noget man kan bruge dem til?)

Altså i må ikke misforstå mig her... jeg har haft stor glæde at at komme her på siden og slynge spørgsmål efter spørgsmål ud. Men man har jo kun 500... og jeg er ikke just erfaren nok til at skrive en artikel... altså. Mit forslag er:

Folk der kender et eller andet funky som visual basic kan ("wau - kan man gøre det billede usynligt!!") bare hopper fuldstændig frivilligt ind og skriver 'ikke en artikel' men et inslag i forummet om ja, det kan være alt....

Håber ikke jeg har gjort nogen folk harme ved det her... om ikke andet er jeg overbevist om at en eller anden bliver blød om hjertet og sætter mig den vildfarne sjæl ind i hvad der sker her...

Tak for opmærksomheden!

/indsæt selv dårlig vits/
/indsæt selv citat/
Andreas Ahlbuich
*jeg undskylder min upassende intertekstualitet... men den passede ret godt ind...

Øhh... man kan altså godt se, hvor mange UP du sætter på spil.... Også før man går ind i tråden
så det er nok ikke (Mange UP!!!!!), som du skriver i dit emne, som giver opmærksomheden... Men bare en kommentar :)
Med Venlig Hilsen: CHadi
http://chadi.h4f.dk

Det er da jeg klar over... den står jo heller ikke under de andre vel... det kaldes kunstnerisk frihed! :) nå godt ord igen.... kunne du ikke forklare mig det istedet for at kommentere mit layout?

Nej det gjorde du ik! :P

Altså i må ikke misforstå mig her... jeg har haft stor glæde at at komme her på siden og slynge spørgsmål efter spørgsmål ud. Men man har jo kun 500... og jeg er ikke just erfaren nok til at skrive en artikel... altså.

Der findes flere måder at tjene up på, ikke kun ved at skrive en artikel!
Hjælp fx. andre med deres spgs..

MVH.
Armen L.A.

Det har jeg regnet ud... prøver lige at indkrænse det esentielle:

(eller har jeg overset noget man kan BRUGE dem til?)

Folk der kender et eller andet funky som visual basic kan ("wau - kan man gøre det billede usynligt!!") bare hopper fuldstændig frivilligt ind og skriver 'ikke en artikel' men et indslag i forummet om ja, det kan være alt der har med visual basic at gøre....

Hertil kan så en skør ide tilføjes. Folk der kan deres skidt ved af og til hvad der er interessant... altså selvom man godt ved hvordan man gør det selv kan man godt spørge.... kan i følge mig?
Altså: "tralala jeg er sej til det her... nu spørger jeg lige om hvordan man bruger det er OLE ting og så er der en eller anden der svare... jeg har jo alligevel ikke noget at BRUGE dem til fordi jeg er så sej....og på den måde kan nybegyndere jo også få inspiration"

Jeg vil stadig tilføje at hvis der er noget jeg har overset... mht. at BRUGE up så vil jeg meget gerne bringes ud af min vilfarelse...

tak for hendvendelser intil videre men det har ikke lige været det jeg søgte efter... håber jeg har gjort det lidt klarere...

/indsæt selv citat/
Andreas Ahlbuich

Din UP viser bare hvor aktivt du følger med og hvor erfaren du er med programmering.

Men i bund og grund handler udv jo om at man skal hjælpe andre i gang med programmering.
Desuden ville det også være skørt hvis 30 programmøre skulle side og bruge dage på at lave noget som andre allerede have lavet! Derfor kan man så dele sine erfaringer på udv og gøre livet lettere for mange.

UP er så bare en lille opvarter som skal give lidt konkurrence om hvem der kan få flest (og derfor har hjulpet flest)...
Ligesom der også blive uddelt priser og grammier til folk der fx finder ud af nye formler eller sammensætninger. De folk har måske brugt flere år på at finde ud af den ting de nu arbejder med. Så hvorfor skulle andre så gå det samme igennem når det allerede er lavet én gang?
Så de får altså en eller anden grim pris for deres arbejde... Og hvad fuck kan man bruge den til andet end at blære sig med den og måske være stolt af den... På samme måde virker UP, de kan ikke bruges til mere end en eller anden grim pris, men der ligger alligevel ære i at eje dem!

// Great programs often follow great brains!

t