Oddset

Tags:    visual-basic

Hejsa,

Jeg har altid været vild med at spille på oddset. Håber jeg kan finde en nem måde at blive rig hurtig på. Det er ikke sket endnu, men jeg prøver ihærdigt!!

Mit nyeste udspil er et program til at hjælpe spilleren til at maksimere sine gevinster fra bookmakeren, og minimere sine uundgåelige tab!!

Jeg har lavet skitser til selve programmet, og ved stort set hvordan det skal se ud og fungere. Der er dog bare et problem: Jeg kan ikke programmere!!

Jeg har sat mig for at lære at programmere, men ved ikke hvilket sprog jeg skal bruge. Indtil videre har jeg tænkt på følgende:

1. VB 6
2. VB.NET
3. Delphi

Er alle ovenstående objekt-orienterede sprog?
Hvilket er nemmest at lære?
Hvad koster de?
Hvilke bøger kan I anbefale?
Hvor lang tid ville det ta’ hvis man starter fra bunden, og så skal lære at programmere et program?

Er der firmaer der kan programmere et program for dig, hvis du på forhånd har lavet skitser til programmet, og skrevet funktioner til alle knapper osv.?

Jeg har også tænkt mig at lave en intro til programmet, hvilke værktøjer skal man bruge til det, og kan man lave det så introen starter automatisk når du åbner programmet?

Håber I kan svare på nogle af de spørgsmål jeg har stillet. Jeg vil selvfølgelig give point….

6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej...

Jeg ville nok starte med Delphi... Det er det programmerings sprog du hurtigst får resultater i...

Hvis du vil ofre lidt mere tid og sætte dig rigtigt meget ind i det ville C++ være en god ting. I C++ er der stort set ikke grænser for hvad du kan lave!

Hvis du vil igang med C++ så kig i artikkel sektionen. Der er masser af gode artikler om det.

mvh gustav aka. gaasen

ps.. Den kommentar vil jeg ikke have point for :)...

Hejsa,

Jeg har altid været vild med at spille på oddset. Håber jeg kan finde en nem måde at blive rig hurtig på. Det er ikke sket endnu, men jeg prøver ihærdigt!!

Mit nyeste udspil er et program til at hjælpe spilleren til at maksimere sine gevinster fra bookmakeren, og minimere sine uundgåelige tab!!

Jeg har lavet skitser til selve programmet, og ved stort set hvordan det skal se ud og fungere. Der er dog bare et problem: Jeg kan ikke programmere!!

Jeg har sat mig for at lære at programmere, men ved ikke hvilket sprog jeg skal bruge. Indtil videre har jeg tænkt på følgende:

1. VB 6
2. VB.NET
3. Delphi

Er alle ovenstående objekt-orienterede sprog?
Hvilket er nemmest at lære?
Hvad koster de?
Hvilke bøger kan I anbefale?
Hvor lang tid ville det ta’ hvis man starter fra bunden, og så skal lære at programmere et program?

Er der firmaer der kan programmere et program for dig, hvis du på forhånd har lavet skitser til programmet, og skrevet funktioner til alle knapper osv.?

Jeg har også tænkt mig at lave en intro til programmet, hvilke værktøjer skal man bruge til det, og kan man lave det så introen starter automatisk når du åbner programmet?

Håber I kan svare på nogle af de spørgsmål jeg har stillet. Jeg vil selvfølgelig give point….

Jeg anbefaler kraftigt Delphi, da det er et udtroligt pålidtlidt(Der er dog en masse skrammel
i de exe filer den laver,men...), og så kan man gratis hente version 6 Personal!!!

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Hvor kan man få Delphi gratis?

Hvor kan man få Delphi gratis?

Gå ind på http://www.borland.se -> Download -> Delphi -> Borland Delphi 6 Personal Edition ->
Registrer dig(Gratis!!!) -> Hent den.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

User
Bruger #55 @ 17.05.03 17:48
Ville bare lige advare :)
Undgå Visual Basic 6, ikke fordi jeg syntes det er dårligt.
Men den nye visual basic. net virker meget anderledes, så når visual basic 6 engang er forældet så skal du til at lære .net .......

Så enten VB.NET eller Delphi (jeg mener også personligt delphi er at foretrække).
Så slipper du for at du skal til at lære et næsten nyt sprog når du vil opgradere til .net.

Kaspar

Hey jeg hedder Kenneth Kallesen
Jeg vil meget gerne hjælpe dig, med at lave det program, jeg elsker også at spille oddset! jeg har nogle flere ideer til hvad der kunne være i programmet, så kan du ikke kontakte mig på MSN: kenneth_kallesen@hotmail.com eller ICQ: 154708514
¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤[Redigeret d. 18/05-03 11:36:47 af Kenneth Kallesen]

t