Skjul et Kørerne program

Tags:    c++

Hey håber der er en der kan hjælpe mig..

Jeg har brug for at skjule et Kørerne program som jeg har programmert i c++

Hvordan kan jeg programmer mit program til at være skjult sådan at bruger umeldbart ikke kan se det køre??

8 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er let, hvis WndHandle er handlen på dit vindue:

ShowWindow(WndHandle, SW_HIDE);

Og hvor får man så denne fra? Det afhænger af hvilken type program det er.

Er det et konsol program eller er det en windows applikation? Hvilken kompiler? Jeg går ud fra at det er et eller andet windows?

Er det et konsol program eller er det en windows applikation? Hvilken kompiler? Jeg går ud fra at det er et eller andet windows?

Det er et konsol program og jeg bruger kompileren "Dev Cpp"..

Det er et konsol program og jeg bruger kompileren "Dev Cpp"..

Bare til din Information er Dev Cpp/C++ IKKE en compiler... Dev C++ er bare en IDE, Dvs. Integrated Development Enterprise(eller hvis det er HD'er: Integrated Drive Electronics)... Compileren som Dev-C++ bruger er som standard mingw, en version af GCC(GNU C Compiler)

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Jeg lavede forleden dette lille konsol program:

Fold kodeboks ind/udKode 

Det skjuler sig selv efter 10 sek, og efter yderligere 10 sekunder dukker det op igen.
Det skulle virke med diverse windows kompilere.

[Redigeret d. 15/02-04 00:16:30 af Bertel Brander]

Mange tak for hjælpen Bertel Brander
det var lige det jeg skulle bruge og jeg forstår også koden bare lige undtagen "GetConsoleTitle(Title, sizeof(Title));" har du et link eller en artikel hvor jeg kan læse omkring det?? så skal du nok lige få de 20 points :-)

[Redigeret d. 15/02-04 02:15:19 af Mark]

Bare til din Information er Dev Cpp/C++ IKKE en compiler... Dev C++ er bare en IDE, Dvs. Integrated Development Enterprise(eller hvis det er HD'er: Integrated Drive Electronics)... Compileren som Dev-C++ bruger er som standard mingw, en version af GCC(GNU C Compiler)

Og bare til din information så står E'et i IDE for Environment :-)
Altså Integrated Development Environment

Når der er en eller anden windows funktion man ikke forstår, så går man til google og skriver:

funktionsnavn msdn

Så er det første link i reglen det rette, i dette tilfælde:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dllproc/base/getconsoletitle.asp

I korte træk henter funktionen titlen på konsol vinduet, det er den tekst der står øverst i den blå bjælke på vinduet.
Title er den buffer titlen biver puttet i, sizeof(Title) fortæller hvor mange char's der er i Title.

okay tak for hjælpen

t