Hej Forum
Ved nogen hvordan man opretter en hjælpefil i VB (faktisk er det i VBA, så måske giver det nogle problemer).
Jeg har udviklet en applikation, og vil gerne tilknytte lidt forklaring hertil....HJÆLP!!!
PS. Er helt ny her...hvad betyder det der med points?
Hej
Det der med points betyder at du kan sætte spørgsmål på dit point og hvis du så får et svar du synes der er godt, kan du vælge at give pointsne til ham som gav dig det gode svar
Du bestemmer selv hvor mange points du vil give...(mener dog der er et max men kan ikke huske) ellers kan du prøve at klikke i venstre menu på det der hedder "Om UP (Udvikler Point)" der skulle der stå lidt om det
Det du mener med en hjælpefil til dit program er det sådan en Windows hjælpefil eller noget man laver spicifikt i VB ?
Mvh. Sophus
- www.Sophusn.dk -
Hej Sophus
Mht. hjælpefil så tænker jeg på et sted, hvor jeg kan beskrive funktionerne i mine forskellige dialogbokse. Har udviklet et menusystem til AutoCad og vil gerne fortælle lidt om funktionerne, således at man få det optimale ud af menuen, tillige måske med et link, hvor evt, bugs kunne sendes til mig.
Det behøver såmænd ikke være så fantastisk elegant, kunne måske endda være et html-dokument, men alt har interesse.
Ved du (eller andre) forøvrigt, hvordan man tilknytter tooltips til sine knapper? Mener jeg har fået det at vide engang, men kan ikke lige huske det!!!
Mvh Max