Skive et installonsprogram med Visual Basis 6

Tags:    visual-basic

Hej Alle Sammen.

- Jeg har gang i et dejligt program. Desværre kan jeg ikke oplyse mere. Da det måske skal ud på programmarket.

- Programmet er jeg ønsker at kunne styre alt. Derfor har jeg klare ønsker til installonsprogrammet.

Det skal være 100% efter mit egne hovde. Derfor kan ingen programmer til at lave installonsprogrammer brugs.

Jeg ønsker nu, at få nogle koder, som gør jeg kan skive til computeren med systemfilerne til Visual Basis uden brug af andre værkstøjer.

Det hele skal på en cdén, som sikre at jeg kan anvende autorun.ini-fil, som kan finde ud om.
Vi systemfilerne er installet på harddisken.

Instalonsprogrammet skal brugs kunne anvendes win98, win2000, winMe, win XP.

Jeg lover at jeg personligt lave en gudie til sennere brug, når koderne er kommet.

1 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Alle Sammen.

- Jeg har gang i et dejligt program. Desværre kan jeg ikke oplyse mere. Da det måske skal ud på programmarket.

- Programmet er jeg ønsker at kunne styre alt. Derfor har jeg klare ønsker til installonsprogrammet.

Det skal være 100% efter mit egne hovde. Derfor kan ingen programmer til at lave installonsprogrammer brugs.

Jeg ønsker nu, at få nogle koder, som gør jeg kan skive til computeren med systemfilerne til Visual Basis uden brug af andre værkstøjer.

Det hele skal på en cdén, som sikre at jeg kan anvende autorun.ini-fil, som kan finde ud om.
Vi systemfilerne er installet på harddisken.

Instalonsprogrammet skal brugs kunne anvendes win98, win2000, winMe, win XP.

Jeg lover at jeg personligt lave en gudie til sennere brug, når koderne er kommet.

autorun filen er nem nok at lave hvis du ikke ved hvordan du laver den så skriv igen.
Efter hvad jeg kan forstå så vil du have autorun filen til at tjekke om programmet er installeret og det kan den ikke det er skal du lægge i installations programmet men det ved jeg ikke hvordan man laver!
min hp: http://www.friserverplads.dk/technic117

[Redigeret d. 05/08-03 00:23:16 af smurf killer]

t