Real time rendering (C++)

Tags:    c++

<< < 12 > >>
Hej alle sammen, nogen som kender nogen guides til real time rendering?. Vis i gør må i gerne linke...



12 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Der findes et hav af tutorials paa nettet. Om ikke andet saa er der jo altid gode gamle http://nehe.gamedev.net/

Men der er vist ogsaa nogle artikler her paa siden.



Bryder mig ærligt talt ikke om open source (lidt lang forklaring) ville gerne bruge noget hvor man koder for bunden.



Okay. Jamen det er en ærlig sag.
- Det er min ven der fandt det, jeg skriver til ham i morgen, og høre om han vil gøre ved. Jeg er slet ikke inde i .NET da jeg oftest er linux mand :-)



Altså nu er det C++ ikke .NET eller C# osv...



Der findes et hav af tutorials paa nettet. Om ikke andet saa er der jo altid gode gamle http://nehe.gamedev.net/

Men der er vist ogsaa nogle artikler her paa siden.


Tak for det, men som sagt bryder mig ikke om Open source (http://nehe.gamedev.net/). Men vis du kan fortælle mig hvad jeg skal google så er det fint :).



Jeg ved ikke helt, hvad din ide om Open Source er, men du skal jo ikke opfylde nogle betingelser eller krav for at laese eller bruge kode fra NeHe's tutorials eller andre tutorials.



Ja men man lærer af det :D



Ja det goer du vel forhaabenligt.
Men hvad er problemet? NeHe er ikke Open Source!!!!



Ja det goer du vel forhaabenligt.
Men hvad er problemet? NeHe er ikke Open Source!!!!


Ikke andet end de bruger opengl der inde :D. Så det er problemet med NeHe.



<< < 12 > >>
t