Visual Basic jeg er lost når jeg høre navnet

Tags:    visual-basic

hej jeg er en dreng på 14 år der gerne ville lære Visual Basic men jeg ved ikke helt hvordan man laver det kender du/i en eller flere (helst dk) sider hvor man kan lære Visual Basic ppå en måde så selv JEG kan følge med?

5 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hej jeg er en dreng på 14 år der gerne ville lære Visual Basic men jeg ved ikke helt hvordan man laver det kender du/i en eller flere (helst dk) sider hvor man kan lære Visual Basic ppå en måde så selv JEG kan følge med?

www.vbexplorer.com - God side til nybegyndere, men den bedste måde (som jeg selv brugte og synes som er) er at lære en selv tingene, ved at danne sig selv et overblik over programmet...

www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site

Hej, hvad med lidt kommasætning. Det er håbløst at læse en tekst på så mange linjer, når der ikke findes et eneste komma. hvis du ikke kan gøre det grammatisk, så sæt da i det mindste pausekomma. Altså et komma hvor det lyder som om du skal gøre ophold. Så bliver det meget nemmere at læse.

Nå, tilbage til spørgsmålet. Så vidt jeg ved findes der her på sitet en Visual Basic for begyndere-gruppe. Dem skulle du da prøve at melde dig ind i. De kan helt sikkert vise dig, hvordan du skal gøre som nybegynder.

Andreas Andersen
www.friserverplads.dk/asp-nuke/

Hej.
Bogen Start på Visual Basic 6.0. af Kristiansen, J., Valby, IDG Forlag. ISBN 87-7843-466-1 er en rigtig god og billig bog (99,-) der lærer dig Visual Basic fra bunden. Den har rigtig gode eksempler og er på dansk.
Hilsen Helle

Hej, hvad med lidt kommasætning. Det er håbløst at læse en tekst på så mange linjer, når der ikke findes et eneste komma. hvis du ikke kan gøre det grammatisk, så sæt da i det mindste pausekomma. Altså et komma hvor det lyder som om du skal gøre ophold. Så bliver det meget nemmere at læse.

Nå, tilbage til spørgsmålet. Så vidt jeg ved findes der her på sitet en Visual Basic for begyndere-gruppe. Dem skulle du da prøve at melde dig ind i. De kan helt sikkert vise dig, hvordan du skal gøre som nybegynder.

Andreas Andersen
www.friserverplads.dk/asp-nuke/

Ja, VB for begyndere er oprettet til just det formål at hjælpe begyndere i gang. Jeg er selv medlem og svarer gerne på spørgsmål, når jeg altså har tid.

Software is here and now but rock and roll is forever.

Hey :)

www.planetsourcecode.com, er helt klart også et godt site.
Det henvender sig dog til at du henter source coden til noget og sturderer den, og på den måde blive bedre/lære Visual Basic.

Med venlig hilsen
Ken Christensen

t