Jeg sidder netop og tænker lidt over mine muligheder indenfor IT branchen, eftersom jeg efter nogle års ledighed, har nu endelig af jobcentret fået lov til at ”tage” et update it kursus!. Det skal siges, at jeg har et års webprogrammør erfaring og ønsker nu at ændre retning og arbejde med Server og It drift.
Faktisk har jeg stillet lignende spørgsmål i andre fora, men eftersom det er et vigtigt emne for mig og jeg ikke ønsker spilde min tid, tillader jeg mig også spørge om Jeres mening herinde.
Altså Jeg kunne godt tænke arbejde med on-line support. Altså Jeg hjælper med holde styresystemer oppe, finder og løser fejl i Windows , holder styre på Server, fixer printer fejl mv.
Jeg har intet erfaring med It drift, har kun kendskab til programmering !
Ved nogen, hvor NEMT/SVÆT ville jeg have ved at finde job indenfor dette felt.
Hvilket et af følgende kursus synes I jeg burde tag ?
1)
Server 20122
Windows 8Har i forslag til et helt andet kusus ?
Sååå dem som mener, jeg ville næsten have umuligt, komme ind på It drift verden, så hvilket et af nedendfor stående kursus synes i jeg burde tag og hvorfor ?
1.
Asp.net 4.02.
http://www.itucation.dk/it-kurser-for-ledige-6-ugers-selvvalgt/kobenhavn/kursus-sharepoint-udvikling/" rel="nofollow">Sharepoint udvikling
Kan nogen svare på, hvor svært er it drift i forhold til programkmering. Skal man også bruge hjernen 300% ligesom i programmerinegen ?