Ikke helt korrekt
For som jeg siger, så ønsker vi jo også at kunne give til dem der arbejder for os. Til dem som lægger en indsats. De skal også belønnes. Men tingene sker ikke alle på en gang, men det er min bedste overbevisning, at der må sidde en herude som kunne se dette som et prestige-projekt, et hygge-projekt, eller som en udfordring i forbindelse med en opgave.
Ang. de sociale medier, så mener jeg at vi kan finde en løsning som bedre implementerer eksempelvis Facebook og Twitter på vores hjemmeside, bedre end de wordpress-widgets som i forvejen findes. Brugen af de sociale medier er vi i fuld gang med i forvejen.
Økonomine er på vej og forretningsplanen er godt udfyldt. Vi mener at have fod på projektet. Men ikke desto mindre tak for de gode råd.
Elemneterne dækker direkte afspilning igennem hjemmeside af både video fra eksempelvis Youtube og/eller egne videoer, direkte afspilning af musik fra Mixcloud, Soundcloud, Itunes osv. osv., såvel som et forum, mulighed for download af dokumenter i både pdf, jpeg, .docx og andre formater. Alt sammen i et lækker layout der øger brugervenligheden og er intuitiv.
Pengene skal tjenes igennem salg af medieprodukter. Radio, TV, artikler, foredrag m.m.
Vi søger en investor til at dække flere projekter. Vi har p.t. mulighed for at igangsætte en række projekter med de midler vi har til rådighed, men vi er ambitiøse, og vil gerne derfor kunne lave større og bedre produktioner. Her kommer investoren ind i billedet, og han/hun tager selvfølgelig del i overskuddet, såvel som vedkommende får reklameplads i produktet, på hjemmesiden, i vores kommende magasin.
Men det kan også ske at vores eksisterende produkter kan være med til at skabe overskud - og så vil en evt. prgrammør igen stå langt fremme i køen.
Du kan være sikker på at vi ikke tager røven på dig, fordi vi naturligvis skriver en kontrakt der forpligter begge parter til ligeliig opfyldelse af gensidige forpligtelser. Du vil derfor altid kunne gøre dette dokument gældende ved evt. uovernsstemmelse.