Hej allesammen
Jeg er netop blevet 'færdig' med en demonstration af mit seneste projekt, som er en personlig film streamings web tjeneste, hvor man kan lægge sine egne film ud og lade sine venner få adgang til disse ved hjælp af et login.
Hvis i skulle have interesse i at se demoen live, kan i logge ind på
denne side med følgende credentials
brugernavn: test
password: secret
Problemet er egentlig ikke så meget demoen, men mere den afspiller som jeg benytter. Jeg har benyttet mig af
video JS indtil nu, og den fungerer da også udemærket... I Google chrome i hvert fald. Jeg har dog ikke ligeså meget held i IE 10. her kan jeg nemlig ikke få IE 10 vindue til at gå væk, med mindre at jeg går i 'full screen mode' (F11), og ikke nok med det, når jeg så er i full screen mode vil min navigations bar ikke gå væk, som den automatisk gør i Google Chrome.
Jeg kunne prøve at finde ud af at lave alle mulige forskellige hacks, og disse er da også velkommen som forslag, men ville nu bare have at det bare virkede uden alt for meget bøvl.
Så mit spørgsmål er om i kender en video afspiller (skal være gratis/open source), som kan afspille mp4/webm/ogv filer, som jeg kan bruge i stedet for video JS afspilleren.