Visual Basic gratis

Tags:    visual-basic

Kan man få Visual Basic 6.0 Gratis? HVis ja, hvor?
Med Venlig Hilsen:
Chadi

7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Med Venlig Hilsen:
Chadi

Ja og Nej

Du kan vist, hvis microsoft ikke har fjernet det fra sin side få en Gratis Prøveverison, du kan prøve et par dage!

Du kan ikke få den fulde gratis(medmindre du får den af en der har købt den fulde, eller en anden der har de fulde)

Du kan også hvis det ikke behøver at være Microsoft Visual Basic, skaffe nogle efterligner der også bruger vb-kode!

Og Du kan selvføgelig også skaffe den fulde ulovligt!

Der er mange måder at skaffe programmer på!

-Thomas

Med Venlig Hilsen:
Chadi

Lovligt, nej.
Ulovligt, ja. Hvor: Ikke her :)

Mvh,

Thomas Nielsen

Med Venlig Hilsen:
Chadi

Ja og Nej

Du kan vist, hvis microsoft ikke har fjernet det fra sin side få en Gratis Prøveverison, du kan prøve et par dage!

Du kan ikke få den fulde gratis(medmindre du får den af en der har købt den fulde, eller en anden der har de fulde)

Du kan også hvis det ikke behøver at være Microsoft Visual Basic, skaffe nogle efterligner der også bruger vb-kode!

Og Du kan selvføgelig også skaffe den fulde ulovligt!

Der er mange måder at skaffe programmer på!

-Thomas

Jeg har visual basic, den der kommer med i microsoft office pakken. Men jeg ved ikke om man kan bruge den. Fordi der står ikke det samme som der gør i artiklerne. Jeg har den danske version!
Svar mig hurtigst muligst
På forhånd tak!
Med Venlig Hilsen:
Chadi

Det er ikke helt det samme, VB i Office og VB uden for office. Du kan ikke lave reele programmer med den i office (.exe filer)

Det er ikke helt det samme, VB i Office og VB uden for office. Du kan ikke lave reele programmer med den i office (.exe filer)

Altså den VB der kommer med Office er kun en script editor, den kan kun bruges til VBS scripts, og andre selvfølgelig...

Selve VB 6.0 (som er den nyeste) koster en hel del penge... et par tusind kroner mener jeg i licens, og sidst jeg tjekkede der var den gratis version fra microsoft fjernet..

:-)

Chadi, jeg holder stadig på at du skulle hente Delphi Personal fra :
ftp://ftpd.borland.com/download/delphi/personal/BorlandDelphiPersonalEdition.exe

Det er gratis så fremt du ikke sælger det du har lavet, og det er der vel ikke chancer for foreløbig ? ;)

Og så vidt jeg kunne forstå på tidligere posts er du endnu ikke begyndt på noget sprog, og delphi er MEGET let at komme igang med, dog er det ikke lettere end alle mulige andre sprog, jeg syns bare at man kommer hurtigt ud af start hullet med det.
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???

Vil ikke lige have høvl så jeg skynder mig at skrive det :D.

Delphi er ikke et sprog, Det er Object pascal :D
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???

t