Test sikkerhed

Tags:    php

Hej,

Vil høre om der er nogen der kunne tænke sig at teste sikkerheden på min hjemmeside, uden at "ødelægge" noget, hvis man da kan sige det. Men fortælle mig hvordan jeg bedere kan forhindre uønskede besøgende skal fortage sig noget de ikke burde.

I er alle velkommen til at tjekke den ud: iblogging.dk

Skriv gerne her i debatten hvis I finder nogen fejl, så kan alle få noget ud af det :-)

Fortsat en god aften.

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvordan kan man teste, hvis man ikke må ødelægge? :)
Lav et test-site eller en testblog til os, man kan teste ved, så går det heller ikke ud over dine brugere.

F.eks. har jeg ikke så meget interesse i at oprette en bruger.

Derudover kunne jeg ikke vende tilbage til forsiden fra: http://iblogging.dk/bloggers-spotlight.php

Vedr.:
"Leder du efter en gratis og effektiv måde til at markedsføre din forretning, dit brand eller webshop eller har du lyst til at have dit eget sted på nettet, hvor du kan dele dine tanker og passion med familie, venner og følgere?"

Hvem er dit publikum? Hvem vil du helst have skal oprette sig. "Alle" er et meget bred publikum, og svært at markedsføre imod. Og så er det sjældent at jeg vil har brug for at markedsføre min forretning over for familie og venner. :) Iøvrigt, er det ikke også noget man kan gøre på Facebook? :) Måske det er sjove at dele en historie på iblogging.dk - det gør man jo ikke så meget på Facebook.

http://iblogging.dk/about.php

DK-hostmaster? Hvad har det at gøre med dig/jer? :) Hvis det var mig, så ville jeg hellere vide hvad jeg får ud af iblogging.dk kontra de mange andre sites, der tilbyder nogenlunde det samme. Hvad gør jer bedre end blog.dk og blogger.com ?

Indlæg senest redigeret d. 03.07.2013 23:51 af Bruger #10216
Jeg tror ikke du har læst og forholdt dig til hvad jeg skriver. Det bliver du nok nødt til. :)

Jeg kan ikke komme ind på siden... Der er ihvertfald utrolig lang load tid!

Michael Larsen, tusind tak for dit svar.

Ang. vores lille slogan, så siger det lidt sig selv at vi er et blogging site, altså "iblogging.dk"
- Muligheden med iBlogging er, at du kan få dit eget sted på nettet, som man så flot kalder for en "Blog" :-)

Det er folk der har en passion for blogging, eller dem som er lidt usikker på om de skal blogge :-)

Vi har en about, der fortæller hvem VI er også er vi ved at udvikle en newsfeed.php som giver folk indblik i hvilke fede funktioner VI har, som andre blogger sites ikke har :-) DK-Hostmasters er blot for at referer til hvornår vi blev oprettet osv, lidt information til dem som er interesseret.

Tak for dit svar! :-)

"Alle dem som arbejder hos iBlogging er studerende og iBlogging er et fritids projekt, men det er ensbetydne med at vi ikke tager sitet seriøst."

Jeg føler mig temmelig overbevist om, at det skulle have stået

"men det er IKKE ensbetydne med"

i ovenstående udsnit fra about :)

t