Jubbiii til TSW Webcoder!

Tags:    webcoder tsw software

Hej

Jeg har i de sidste par mrd sidde og teste tsw webcoder 2013, jeg synes dog personligt at det er blevet utroligt flot og utroligt godt lavet!.

Det er skidt godt lavet når man bruger window 8 på computer det passer lige ind i system :)

Jeg er selv meget glad for at kunne have teste det i længere tid. det er langt bedre endnu det gammel. her kan du skifte mellem hvordan det skal se ud og du kan lave programmering i fuld skærm. Dog der i mode synes jeg også selv at der er nogle langt flere valg muligheder til at kun se hvad man laver rigtig og forkert.

Kasper, skal helt klart have ros med på vej fra min side af!.

HUSK NU AT DOWNLOAD DET!! - TSW Webcoder 2013

Er det kun pc-baseret eller er det også til mac?

Jeg vil også godt rose Kasper... Jeg har dog ikke siddet og været direkte beta tester, andet end et par dage (lidt svært når jeg ikke lige havde et direkte projekt at skulle kode), men det jeg nåede at bruge var ganske godt.

er ikke sikker, men tror kun det er til windows. Jeg kunne dog godt bruge en til Mac :P

Indlæg senest redigeret d. 07.06.2013 15:51 af Bruger #4487

i den tidligere version 2010 virker det til mac, så jeg tror næsten 99,8% at det også virker til MAC :)

Men prøve kontakt Kasper :)

Indlæg senest redigeret d. 07.06.2013 15:53 af Bruger #17136

ud fra screenshot ser det meget .net agtigt ud (windows)

self kan du emulere det, men hvad er ideén i det.

Understøtter det Vim keybindings og en fornuftig colorscheme stil? Eller er der "kun" forud definerede schemes?

Fedt med Zen coding support. Men er det Zen code eller er biblioteket opdateret til Emmet?

Jeg kan se der er en PHP Lint, men jeg systes ikke rigtigt jeg kan se JavaScript Lint. Er det fordi det ikke er der, eller er det bare mig der ikke lige kan finde det i features?

Indlæg senest redigeret d. 07.06.2013 18:48 af Bruger #17081
Hej Jesper,

Tak for de pæne ord, det sætter jeg pris på :)

>Understøtter det Vim keybindings og en fornuftig colorscheme stil? Eller er der "kun" forud definerede schemes?

Keybindings er der ét sæt af, og så er der to inkluderede colorschemes - et lyst og et mørkt. Både keys og colors kan dog ændres helt som det passer brugeren :)

>Fedt med Zen coding support. Men er det Zen code eller er biblioteket opdateret til Emmet?

Lige nu er det Zen Coding, og kun HTML delen, men det er min plan at "opgradere" til, i hvert fald dele af, Emmet :)

>Jeg kan se der er en PHP Lint, men jeg systes ikke rigtigt jeg kan se JavaScript Lint. Er det fordi det ikke er der, eller er det bare mig der ikke lige kan finde det i features?

Nej den er god nok. Det er dog en af de features jeg håber på at kunne understøtte i næste version af WebCoder.
>Er det kun pc-baseret eller er det også til mac?

Det er, mig bekendt, Windows only. Det er ganske rigtigt .NET baseret, men jeg tror desværre at der er for mange Windows relaterede funktioner i til at det uden videre kan køre på en anden platform :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Jeg har efterspurgt et ordentligt PHP/HTML/JS/CSS IDE fra Kasper til Linux/Mac. Jeg sidder i dag og udvikler Sitemagic CMS i noget der svarer til Notepad, dog med syntax-highlighting (jeg bruger gEdit). De udviklingsmiljøer der findes til Linux er enormt tunge og buggy eller fuldstændig ubrugelige.

Det må gerne være en skrabet version af WebCode blot med syntax-highlighting og autocompletion af PHP/HTML/JS/CSS, samt indbygget filbrowser-panel og support for skrivning af filer via GVFS. Det kunne jo passende skrives i C# Mono, som stort set er .NET 4 kompatibelt (med undtagelse af WPF og WWF, og med begrænset WCF). Se evt. kompatibilitetstabel.

Og selv om det er til Linux, betaler jeg gerne for det. Jeg købte gerne Zend Studio hvis det ikke var så pokkers tungt og fejlbehæftet.

Jeg har efterspurgt et ordentligt PHP/HTML/JS/CSS IDE fra Kasper til Linux/Mac. Jeg sidder i dag og udvikler Sitemagic CMS i noget der svarer til Notepad, dog med syntax-highlighting (jeg bruger gEdit). De udviklingsmiljøer der findes til Linux er enormt tunge og buggy eller fuldstændig ubrugelige.

Det må gerne være en skrabet version af WebCode blot med syntax-highlighting og autocompletion af PHP/HTML/JS/CSS, samt indbygget filbrowser-panel og support for skrivning af filer via GVFS. Det kunne jo passende skrives i C# Mono, som stort set er .NET 4 kompatibelt (med undtagelse af WPF og WWF, og med begrænset WCF). Se evt. kompatibilitetstabel.

Og selv om det er til Linux, betaler jeg gerne for det. Jeg købte gerne Zend Studio hvis det ikke var så pokkers tungt og fejlbehæftet.

hvorfor ikke bruge en Cross-platform editor (java etc)
kan da godt anbefale
https://netbeans.org/
eller
http://www.sublimetext.com/

Indlæg senest redigeret d. 08.06.2013 15:49 af Bruger #3427

hvorfor ikke bruge en Cross-platform editor (java etc)
kan da godt anbefale
https://netbeans.org/
eller
http://www.sublimetext.com/

Kan helt klart anbefale Sublime Text 2 og 3

t