Installitons program! (NEED HELP) *****

Tags:    visual-basic

Hej!

Da jeg er har lavet et program og vil, have et installitions program, men hvordan laver man det !!!
Jeg har forsøgt men kan ikke få det til at virke.. det er et eller andet med FileCopy osv. men er der nogen der vil hjælpe mig med koderne ???? plz

MVH

Steffen

P.S. I får 100 points for et rigtigt svar. :D
---------------------
steffen@nightman.dk
:)
---------------------

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej!

Da jeg er har lavet et program og vil, have et installitions program, men hvordan laver man det !!!
Jeg har forsøgt men kan ikke få det til at virke.. det er et eller andet med FileCopy osv. men er der nogen der vil hjælpe mig med koderne ???? plz

MVH

Steffen

---------------------
steffen@nightman.dk
---------------------

Med hensyn til FileCopy kan du fx skrive X = FileCopy("KildeDestination","FilKopieringsDestenation")

www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site

Hej!

Læs mit svar andetsteds....

Hej!

MVH

Steffen

---------------------
steffen@nightman.dk
---------------------

Er det ikke lidt dumt at lave et Installations program i VB, et VB program skal jo bruge
Runtime Files for at kunne køre.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

t