Sgr web-udvikler til opstarts projekt....

Tags:    html

Hej,

Jeg søger en web-udvikler til at hjælpe til med et lille opstarts projekt. - Send endelig en PM, hvis I skulle ha et spørgsmål eller to omkring projektet

- Håber at hører fra jer!! ;)

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er det noget der kan gøres i fritiden?
Hvor mange timer regner i med at man benytter (ugentligt)?
Kan man arbejde hjemmefra?
Hvad giver det for en løn (timebaseret eller)?
Hvilke teknologier skal der anvendes?
Hvor mange udviklere skal der bruges?
Hvor lang tid er projektet estimeret til at tage, med andre ord, hvornår er deadline, og er den realistisks?

EDIT
Opdaterer lige, da jeg stadig venter på svar.

Indlæg senest redigeret d. 21.04.2013 15:49 af Bruger #4487
Hej Casper
Det kunne være rart du beskrev projektet en smule, sådan at det fanger ens øje når man kigger på sådan et indlæg som dette.

Med venlig hilsen
Patrick

Ja, der er ikke så meget at stille spørgsmål til :)

heheh det er okay - så lad mig se om jeg ikke kan give lidt mere info! ;)

Der er tale om et service, hvor en kunde ville kunne log in, og sende noget ud til et stort antalt. - Jeg kommer selv forretnings og markedsførings delen, så alt det tekniske er ikke besluttet endnu. Jeg leder efter en, eller flere, som kan hjælpe med at arbejde et start-up project op.

Har allerede sælger, og nogle til PR, nu skal jeg bare finde nogle der kan hjælpe med at byg det op!

- Håber det hjælp lidt, og det fanget jeres interesse - Ellers må I endelig sige til! ;)

Mvh
Casper

Hey drenge,

Jeg beklager at jeg ikke har været ved computeren, der har været ret tralvt!

Jeg søger som sagt web-udvikle der har lyst og mod på at starte en ny virksomhed, sammen med nogle andre. Virksomheden skal lave online koncepter, service mm. Der er på nuværede tidspunkt ikke nogle restriktioner hvilket sprog der arbejdes med. - Det ville være en fordele at du er bosat på sjælland, men ikke et krav. Vi leder efter en der kan komme ind og hjælpe med at starte firmaet op.

Det første system; Skal ha bruger/kunder oprettelse, administra osv. mulighed for betaling, nyhedsbrev, som mulighed for at sende en nyhedsmail ud til en store mængde modtager.

Så hvis det er noget for dig, ville jeg være yderst taknemlig hvis du tager kontakt, dertil ville der blive givet mere information - Kan du anbefale en ville det også være yderst taknemligt!!

- Casper

t