Amok..

Tags:    visual-basic

Okay, jeg er her for første gang, og jeg var ved at blive sindssyg i hovedet, af at se alle de "Hjælp mig" "Hjææælp" og så videre i Emne.. Hvad med at nøjes med at skrive hvad man skal have hjælp til, f.eks "Database", så har folk som der vil hjælpe bedere mulighed for at se om det er noget de kan. Og hvis der nu er en der har samme problem, så kan de jo bare læse i det topic.. :)

- Zlinky

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Okay, jeg er her for første gang, og jeg var ved at blive sindssyg i hovedet, af at se alle de "Hjælp mig" "Hjææælp" og så videre i Emne.. Hvad med at nøjes med at skrive hvad man skal have hjælp til, f.eks "Database", så har folk som der vil hjælpe bedere mulighed for at se om det er noget de kan. Og hvis der nu er en der har samme problem, så kan de jo bare læse i det topic.. :)

- Zlinky

Hehe, nu troede jeg jo at dit spørgsmål handlede om amok.dk ;-), men ellers ja du har ret.

Mvh
Kaare

- Zlinky

HØRT HØRT,
Fuldstændig enig, jeg åbner overhovedet ikke de beskeder der ikke fortæller mig hvad det drejer sig om, (med undtagelse af din [Amok] :)

t