Hej
Det er sådan at jeg arbejder lige pt for at lave min lokale brandvæsen station hjemmeside, men det er sådan at de har 20 uddannelser og i stede for at de skal tilføj en efter en, så vil jeg bare gerne have det var sådan at klik jeg på "grund brand" og "grund redning" komme de begge ind i database., isted for at det kun var en af som komme ind i databasen.
- <form action="#" method="post">
- <table width="100%">
- <tr>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="1" class="new"> Grund Brand</label>
- </td>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="2" class="new"> Funktion brand</label>
- </td>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="3" class="new"> Holdleder brand</label>
- </td>
- </tr>
-
-
- <tr>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="4" class="new"> Grund redning</label>
- </td>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="5" class="new"> Funktion redning</label>
- </td>
- <td>
- <label<input type="checkbox" name="foo[]" value="6" class="new"> Holdleder redning</label>
- </td>
- </tr>
-
- <tr>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="7" class="new"> Grund inkvartering/forplejning</label>
- </td>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="8" class="new"> Funktion inkvartering/forplejning</label>
- </td>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="9" class="new"> Holdleder inkvartering/forplejning</label>
- </td>
- </tr>
- <tr>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="10" class="new"> Grund kommunikation</label>
- </td>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="11" class="new"> Grund kommunikation</label>
- </td>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="12" class="new"> Holdleder kommunikation</label>
- </td>
- </tr>
- <tr>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="13" class="new"> Chauffør</label>
- </td>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="14" class="new"> Nødbehandler</label>
- </td>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="15" class="new"> Kystlivredder</label>
- </td>
- </tr>
- <tr>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="16" class="new"> Redningsdykker</label>
- </td>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="17" class="new"> Røgdykkerinstruktør</label>
- </td>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="18" class="new"> Holdleder kommunikation</label>
- </td>
- </tr>
- <tr>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="19" class="new"> Overtændingsinstruktør</label>
- </td>
- <td>
- <label><input type="checkbox" name="foo[]" value="20" class="new"> Førstehjælpsinstruktør</label>
- </td>
- <td>
- <input type="submit" name="godkendt" value="Tilføj" class="new">
- </td>
- </tr>
- </table>
- </form>
- if(isset($_POST["godkendt"]))
- {
- if(!empty($_POST["foo"]))
- {
- foreach ($_POST["foo"] as $check)
- {
- if ($stmt = $this->mysqli->prepare('INSERT INTO `uddannelse` (`rank_U`, `id_navn`, `id_bruger`, `godkendt`) VALUES (?, ?, ?, ?)')) {
-
- /* Bind parametre */
- $stmt->bind_param('ssii', $rank_U, $id_navn, $id_bruger, $godkendt);
-
- /* Sæt værdier på parametrene */
- $rank_U = $_POST["foo"];
- $id_navn = $_SESSION["navn"];
- $id_bruger = $_SESSION["id"];
- $godkendt = 0;
-
- /* Eksekver forespørgslen */
- $stmt->execute();
-
- if($stmt->insert_id && $stmt->insert_id > 0)
- {
- echo '<meta http-equiv="refresh" content="0;URL=".curPageURL().">';
- }
-
-
- $stmt->close();
-
- } else {
- /* Der er opstået en fejl */
- echo 'Der opstod en fejl i erklæringen: ' . $this->mysqli->error;
- }
- }
- }
- }
Håber du kan hjælp mig videre til at få klart opgaven.
det som problemet er at den ikke vil ligge value ind i databasen,
Indlæg senest redigeret d. 14.04.2013 19:16 af Bruger #17136