Online bøger

Tags:    ebog

Jeg faldt over denne side:

**Fjernet af mig selv **

Jeg ved ikke hvem der står bag og jeg kunne forestille mig at den overtræder ret så mange rettigheder. Men ved i noget og er det lovlige downloads?

Hvis den ikke er lovlig, så må mit indlæg gerne blive slettet igen ASAP :-)

Indlæg senest redigeret d. 09.04.2013 20:04 af Bruger #9814
Siden kan i sig selv måske godt være lovlig afhængig af hvilket land den hostes i. Om den så er lovlig at bruge som dansker det ved jeg ikke.

Af hvad jeg kunne finde ud af ligger hostes den i Luxembourg?

100% ulovlig ( aka pirat kopier af bøger )

Kunne virkelig være lækker hvis den var lovligt. Det er virkelig et godt udvalg de har der! Kunne de bare finansiere det gennem reklamer etc. kunne det være genialt.

Hvis den var ulovlig, så ville man højst sandsynligt kunne google sig til nogle sure blog indlæg eller søgsmål...jeg har kun kunnet finde ros til dem for at de giver adgang til gratis og lovlig materiale.

@Robert
Synes bare det er en smule mystisk at bøgerne ligger frit tilgængeligt derinde, og samtidigt linker til amazon hvor de koster 20-40$?

Samtidigt står der intet om "organisationen". Hvis der var en form for aftale skulle man tro at der ville være en slags "about" som beskrev det.

Jah det minder meget om wowebooks.org ... Som så heller ikke er lovlig :/

Der findes en del af sådan nogle sider efter hånden, og nej 99% af dem er ulovlige. Det er jo pirat kopier

Jeg er enig i, at det virker suspekt. Admin må meget gerne slette mit indlæg igen.

t