Hvordan laver man "fold ud" overskrift?

Tags:    sitecore

<< < 12 > >>
Hej alle sammen

Jeg er blevet kastet ud i at ligge et undervisningsprojekt jeg har udviklet ud på vores hjemmeside. Jeg ved derfor ingenting om hvordan man laver hjemmesider. Jeg laver hjemmesiden i sitecore, og så vidt jeg ved kan man kun bruge HTML i sitecore, og ikke noget java eller lignende. I sitecore behøver man jo ikke at rode så forfærdeligt meget med html koderne for at kunne sætte hjemmesiden op. Det er derfor lykkedes mig at sætte siden op, men jeg står dog med et problem.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at nogle af mine afsnit var "gemt". De afsnit der skal gemmes er ikke så relevante at læse, men man skal have lov til at læse dem, hvis man er interesseret. Jeg kunne sagtens bare linke til en anden side, hvor man så kan læse det, men det synes jeg ikke er helt optimalt. Jeg vil gerne have at man klikker på overskriften, hvorefter siden bliver udvidet og teksten fremkommer. Er dette på nogen måde muligt at lave?

Mvh. Katja
Den frustrerede projektudvikler

11 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
"Jeg ved derfor ingenting om hvordan man laver hjemmesider. Jeg laver hjemmesiden i sitecore, og så vidt jeg ved kan man kun bruge HTML i sitecore, og ikke noget java eller lignende."

Det håber jeg ikke.. tror også mest man bruger betegnelsen ved intreprenør virksomhed, el større byggeprojekter.

<< < 12 > >>
t