Paypal - send penge til bruger fra hjemmeside

Tags:    php

Hej Udviklere.

Jeg har søgt efter det på google, men fandt ikke noget jeg kunne bruge.

Meget simpelt kan en bruger optjene penge på min hjemmeside. Jeg vil lave en funktion igennem paypal, hvor brugeren kan trykke på en knap, der hedder "udbetal penge" og så vil pengene, der er stående på min hjemmeside(min paypalkonto) blive sendt til brugerens mail (paypalkonto) alt efter, hvor mange penge brugeren nu har optjent.

Er der nogen, der kender til, hvad man skal gøre eller har links til en turtorial eller lignende. (Måske jeg er en meget dårlig søger)

På forhånd tak for hjælpen :)

Indlæg senest redigeret d. 14.03.2013 13:40 af Bruger #15747
4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Jacob,

bare fordi, jeg er nysgerrig hvad er det så for en side du kører ? :)

Men med hensyn til at automatiserer processen ved at betale via paypal, skal man søge på noget der hedder: Adaptive Payments

Herefter vil du se en masse links omkring lige præcis det emne du søger om. Hvis du er intereseret i at læse lidt grundlæggende omkring dette, inden du går igang med at kode. For eksempel kunne du læse, hvor meget denne service koster, og hvordan det bliver betalt, kan du læse på denne side:

https://www.x.com/developers/paypal/products/adaptive-payments

Tak for dit svar :)

Faktisk er siden ikke oppe og køre endnu:)

Det var måske forklaret sådan for at gøre det nemmere at forstå :)

Kan du forklare kort, hvad siden kommer til at handle om, når den engang kommer op :) ?

Jeg vil helst ikke afsløre for meget, men jeg sender gerne en besked, når det er færdigt :)

t