Hjemmeside ser anderledes ud på anden computer

Tags:    php html

<< < 12 > >>
Hej.
Jeg har lavet en hjemmeside for en bekendt, men når han ser den på sin computer står tingene ikke rigtigt, men alle andre computere jeg ser den på står den rigtigt. Altså det er kun på én computer at den ser underlig ud. Er der nogle der ved hvad det kan være? Jeg har sat siden op i css og html.

EDIT: Det skal lige siges at de computere jeg har testet det på har forskellige skærmopløsninger.

Indlæg senest redigeret d. 06.03.2013 10:20 af Bruger #17556
11 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er nok på grund af skræmopløsningen. Du ka' jo prøve at trække i kanterne på den største skræm, og se hvad der sker :)

EDIT: Prøv at kigge på Responsive design, så slår du 2 fluer med et smæk.

Indlæg senest redigeret d. 06.03.2013 10:39 af Bruger #16678
Hvis det er internet explorer, så har versionen af browseren også rigtigt meget at sige.

Har du et link til siden?

Er det forskellige browsere?

http://www.112vvs.dk

Nej det er samme browser den vises i. Har også prøvet at vise den i en anden browser men der ser den stadig ud som jeg vil have det.

Det er nok på grund af skræmopløsningen. Du ka' jo prøve at trække i kanterne på den største skræm, og se hvad der sker :)

EDIT: Prøv at kigge på Responsive design, så slår du 2 fluer med et smæk.

Tror ikke det har noget at gøre med skærmopløsningen da jeg har testet siden på mange opløsninger og der ser den fin ud.

Tak for det vil prøve at kigge på det og se om det kan lade sig gøre ;)

Indlæg senest redigeret d. 06.03.2013 15:26 af Bruger #17556
Hvis du ikke har styr på det med responsive design, så kan en såkaldt "div wrapper" være nok :)

Tror ikke der findes noget der kaldes en "såkaldt div wrapper" ... Selvom jeg godt ved hvad du mener, så tror jeg ikke den har noget navn ... Men ja, en div med fast bredte omkring indholdet på siden vil nok kunne løse problemet med, at siden og indholdet bliver skubbet sammen hvis skærmen er for smal..

Indlæg senest redigeret d. 07.03.2013 16:56 af Bruger #17081
Hvis du ikke har styr på det med responsive design, så kan en såkaldt "div wrapper" være nok :)

Har også en div med fast højde og bredde på 1024x768px og så lille er min kundes skærm heller ikke så forstår virkelig ikke hvad der kan være galt når han også bruger firefox, men det må være noget med hans indstillinger eller noget for har tjekket den på mange andre computere hvor den ser fin ud.

Du har ikke en div med fast bredde rundt om alt indholdet, dvs. din header og din footers indhold ser underligt ud hvis man gør vinduet mindre.

Du har ikke en div med fast bredde rundt om alt indholdet, dvs. din header og din footers indhold ser underligt ud hvis man gør vinduet mindre.

Men da header og footer skal være så bred som skærmen er kan man da ikke sætte dem i diven med fasy bredde?

<< < 12 > >>
t