Hjælp med fuld størelse....

Tags:    visual-basic

Hej!!! jeg er i gang med et Skrive Program, men jeg kan ikke få det vindue man skriver i til at være i fuld størelse når programet starter op.... nogen der ved hvad jeg skal gøre ???

Hej!!! jeg er i gang med et Skrive Program, men jeg kan ikke få det vindue man skriver i til at være i fuld størelse når programet starter op.... nogen der ved hvad jeg skal gøre ???

Prøv at kigge under "Properties" efter WindowState
www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site

Prøv at kigge under "Properties" efter WindowState
www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site

HEYY!!!!

Tak Tak Tak!!! det virker :)

Sjovt nok at jeg lige har færdig gjort mit eget skriveprogram så hvis du vil have sourcekode og formene kan du spørge efter den på min e-mail: "henrik.alsing@get2net.dk"!
jeg lover dig for at du ikke bliver skuffet!

Hvis det du vil have man skal skrive på hedder Text1 så skal du bare sætte denne her ind på din form

Fold kodeboks ind/udKode 

Hvis ikke On Error Resume Next er der vil programmet gå ned når du minimere
Hvis ikke - 150 og - 750 var der ville en stor del af tekstfeltet ikke blive vist!

PS. Sjovt nok bruger jeg ikke RichTextBox fordi jeg har haft problemmer med dem, men istedet bruger jeg Textbox til at skrive på, og richtext box til at åbne filer (fordi en alm. textbox ikke kan).
Så kompinere jeg så TextBox.Text = RichTextBox.Text.

t