Hyggelige aften med programmering

Tags:    google+ php

<< < 123 > >>
Hej

jeg vil gerne høre jer som arbejder med programmering som er php, om hvad vil i sige til hvis vi tog en aften hvor vi snakke omkring programmering og komme med nogle tips og tricks?

hvad der vil blive snakke omkring programmering.

det blive hangouts og der efter blive lagt på Jesperbok.dk, Dog er det kun hvis alle gå med på den og ønsker det. jeg vil på ingen måde ligge folk på nette uden at du har skrevet til min email eller ligne at det vil er okay med dem.

Der vil blive nok/talt sammen i 2 timer eller 1 time. det kommer som sagt an på hvad folks har mest lyst til?

Nok nogle emne som der vi blive snakke om kun være:

- Mysqli og OOP
- Facebook og google og twitter
- Css3 og html5

tag også i gerne i mode forslag til hvad vi kun bruge de par timer på. :)

håber virkelig vi kan komme frem til det bedste og måske få en hyggelig aften sammen, hvor vi også kan se ansigter på hinanden og lære nogen noget om programmering.

Hilsen jesper

spørgsmål svar jeg gerne på hvis du vil vide noget, som sagt det er kun et forslag jeg kommer med :)

hvis du siger 16.00 får du nok ikke ret mange med ... vi er nogle der arbejder

hvis du siger 16.00 får du nok ikke ret mange med ... vi er nogle der arbejder

Er 21.00 så sent eller er det et nok en bedre tid? eller lidt før? dog kan jeg nok ikke fra 18 til 19.30 ca sådan af og til. :) jeg har noget mad der skal laves til damen :P

Omkring 20 - 21 er fint ... får f.eks. først fri kl 16.00 så det passer slet ikke.

Omkring 20 - 21 er fint ... får f.eks. først fri kl 16.00 så det passer slet ikke.

Så kan vi bare finde ud af noget mellem 20-21.30 :) Jeg skal nok angive et link eller ligne :)

ellers følge mig på google+ så kommer der er også nok et link op: Jesper petersen

Jeg håber der er mange som gider at være med cam, dog er man også velkommen med med Mic :-) men dog forventer vi nok at der skal blive fuldt ud af webcam, så det vil være super hvis du var med til at kun være en del af vores samtale :)

Jeg håber du vil kom glad og smilerne til vores samtale :) Glæder os til at se dig!

Indlæg senest redigeret d. 04.03.2013 15:44 af Bruger #17136
Jeg deltager da klart hvis jeg er hjemme! :)

Jeg deltager da klart hvis jeg er hjemme! :)

Lyder godt, ;-) tag gerne nogle venner med hvis de arbejder med programmering :)

Har snakket med et par stykker :-)

Vi laver en samtale omkring 1 uge igen hvor vi aftaler det i lidt bedre tid omkring det og hvad vi skal snakke om og hvilke emne der vil blive talt omkring.

Indlæg senest redigeret d. 04.03.2013 20:37 af Bruger #17136
Min internet forbindelse røg midt i det hele, så kunne ikke deltage :( den er først kommet op nu!!!!

Indlæg senest redigeret d. 04.03.2013 20:54 af Bruger #4487
Jeg kunne ikke deltage. Hvad blev der snakket om? :)

<< < 123 > >>
t