Hyggelige aften med programmering

Tags:    google+ php

<< < 123 > >>
Hej

jeg vil gerne høre jer som arbejder med programmering som er php, om hvad vil i sige til hvis vi tog en aften hvor vi snakke omkring programmering og komme med nogle tips og tricks?

hvad der vil blive snakke omkring programmering.

det blive hangouts og der efter blive lagt på Jesperbok.dk, Dog er det kun hvis alle gå med på den og ønsker det. jeg vil på ingen måde ligge folk på nette uden at du har skrevet til min email eller ligne at det vil er okay med dem.

Der vil blive nok/talt sammen i 2 timer eller 1 time. det kommer som sagt an på hvad folks har mest lyst til?

Nok nogle emne som der vi blive snakke om kun være:

- Mysqli og OOP
- Facebook og google og twitter
- Css3 og html5

tag også i gerne i mode forslag til hvad vi kun bruge de par timer på. :)

håber virkelig vi kan komme frem til det bedste og måske få en hyggelig aften sammen, hvor vi også kan se ansigter på hinanden og lære nogen noget om programmering.

Hilsen jesper

spørgsmål svar jeg gerne på hvis du vil vide noget, som sagt det er kun et forslag jeg kommer med :)

Super initiativ :)

Hvor ville det blive afholdt?

Hej.

Sidder med tanken om man ikke bare kan tilføje en videochat igennem tinychat, hvorpå man kan snakke inten privat fra person til person, eller som gruppe i det hele taget.

Gøre chatten klar til alle kan være med, også minde om at fx. Hver Lørdag kl.18-20 at man så var nogle stykker der mødtes og blev online mv.

Bare en mindre tanke.

Mvh. Danni.

Fx:
http://tinychat.com/learnPHP

Indlæg senest redigeret d. 03.03.2013 03:59 af Bruger #15611
@danni, det er nogenlunde det Jesper foreslår, han vil bare bruge Google+ hangouts funktionen frem for tinychat.

Indlæg senest redigeret d. 03.03.2013 10:38 af Bruger #17081
@daniel, det er nogenlunde det Jesper foreslår, han vil bare bruge Google+ hangouts funktionen frem for tinychat.

der vil jeg give dig ret :) men hvad mener du helt klart hvad der er bedste?

Men mener du ikke danni?

Super initiativ :)

Hvor ville det blive afholdt?

Jeg tænker lidt lige nu på mandag altså i morgen ved 19 tiden til 21 tiden :) ?

Indlæg senest redigeret d. 03.03.2013 10:18 af Bruger #17136
Jeg vidste google havde den funktion :)
Og det fremgik heller ikke helt af teksten at han ville bruge google til det :)

Det lyder da spændende, glæder mig til at se udbyttet :-)

Jeg synes også at det lyder spændende. Jeg har dog ikke et virkende webcam. Kan man være med hvis man bare snakker?

Jeg kunne sikkert også være interesseret i at deltage. Hvordan deltager man, bliver man bare inviteret eller skal jeg sende en besked eller andet??

Vi kan jo prøve, at oprette en hangout nu ... for, at teste :D

Vi kan aftale kl 16.00 Så laver jeg et link :) bare for at prøve :)

Indlæg senest redigeret d. 04.03.2013 15:17 af Bruger #17136
<< < 123 > >>
t