hjæææææææææælp

Tags:    visual-basic

jeg er en meget nybegynder jeg vil bare vide om der er nogle der kan hjælpe mig med at komme
i gang
hilsen rune

jeg er en meget nybegynder jeg vil bare vide om der er nogle der kan hjælpe mig med at komme
i gang
hilsen rune

Hejsa Rune.
Jeg vil geren hjælpe dig ;-) bare skriv til dette: kenneth_kallesen@hotmail.com hvis du har MSN eller 154708514 hvis du har ICQ
håber du vil have min hjælp
hilsen Kenneth

og husk lige.....
¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤

i gang
hilsen rune

Måske er du nybegynder og så meget andet. Du kunne jo kigge på Visual Basic artiklerne her på udvikleren.dk og tænke dig lidt om før du poster sådan et indlæg. Måske var det også en ide næste gang at vælge en lidt smartere titel end hjæææælp.

M.V.H.
Loke Dupont aka colde
ICQ: 130413033 MSN: the_colde@msn.dk MAIL: me@colde.dk WWW: http://colde.dk IRC: #colde @ irc.quakenet.org

i gang
hilsen rune

Hej Rune, jeg vil gerne hjælpe dig!
du kan kontaakte mig på thomaz@christensen.dk eller thomas@comjimmy.zzn.com

du kan også hvis du har et problem poste en tråd der omhandler problemet. som f.esk. hvor "skriver jeg i en tekstboks" og så er der sikkert mange der gerne vil hjælpe dig!

mvh.
Thomas Christensen

t