Så er det her man tænker.. Hvorfor fanden ansætter i ikke nogle super programmører, hvis det virkeligt er så genialt og med stor sandsynlighed vil omsætte for 150mK?
Fair pointe - det er der en række ret gode grunde til:
* vi tror på, at man får gode og udfordrende ideer fra unge talenter
* pilotsitet kræver nok kun ~200-300 timers arbejde, og er ikke super komplekst - vi vil i høj grad være med til at designe og udvikle strukturen for brugere. Det komplekse ligger faktisk i at begrænse kompleksiteten
* der er "kun" et potentiale for op til+ 150mDKK omsætning - intet er sikkert (det havde næste været for godt til at være sandt). Derfor begrænser vi selvfølgelig risiko. Det var dog vigtigt for os, at understrege at vi er meget komfortable med ideen, og for at indikere hvad vores ambitionsniveau er
Jeg er 17 år, bliver 18 til maj. Jeg er superbruger i HTML, CSS, PHP og MySQL. Samt bruger i jQuery.
Jeg har udviklet rigtig mange ting selv, og har 8 års erfaring inden for webintegration. Lige nu går jeg på Teknisk Skole i Aalborg.
Jeg bor dog i Jylland men har ellers hvad i søger. Vi kan i såfald holde hinanden "up-to-date" over Skype eller mobil.
Skriv en besked til mig, så kan vi måske finde ud af noget ;-)
Tak - jeg vender tilbage med mere information
Indlæg senest redigeret d. 18.02.2013 22:08 af Bruger #17544