Ronny:
- jeg aner slet ikke hvor koden skal smides ind hende, som skrevet øverst, hvor jeg beskriver problemet - fandt jeg blot ud af at det måtte være noget i den stil jeg skulle bruge
Så lidt mere hjælp ville helt klart være dejligt.
ps. Jeg ved det godt ang. Css - hvis du tjekker min side ud: Www.xSassy.Dk vil du jo kunne se meget forskel på det også mit forum
Det eneste jeg dog vil lige nu, er at få mit forum til at virke som jeg gerne vil have det - derefter skal den styles op for ny!
Så det der behøver du slet ikke at fortælle mig :p Mit forum er over 3-4 år gammel, så.. Der skal ske lidt nyt, men første step: Få det til at virke
Michael:
1. Wordpress? Seriøst. Ej sorry. Jeg er bare ikke fan af det. Jeg er selv ret glad for at lave designs og vil gerne udvikle mig indenfor det. Desuden er min side jo ikke kun en blog, men blandet af foto osv.
Derudover er jeg jo ved at uddanne mig som multimediedesigner, og synes at det ville være ret pinligt at bruge Wordpress.
2. Jeg elsker at lave ting selv, og prøver nu med et forum der skal ind på min RPG side
Men generelt vil jeg bare gerne lære mere og udvikle mig indenfor php, så det er også lidt derfor. Desuden er det da meget fedt at kunne kode fra bunden, hvilket jeg synes høre til em multimediedesigner
Forummet er jo også lavet, det er ikke mit problem - for det virker som sagt fint i ren html, problemet sker når jeg vil have den til at include i content
Så det er jo bare en lille fejl, jeg ved bare ikke hvordan jeg skal gribe den an (: Det er faktisk det ENESTE jeg mangler, så at starte på en hel ny - vil nok bare smække mig tilbage i min problemstilling :p
Indlæg senest redigeret d. 16.02.2013 11:42 af Bruger #17534