du mener helt klart at jeg er ligesom Amalie fra paradise, men som sagt sagt er jeg ORDBLIND!. så det kan godt være noget volapyk men jeg har 2 gode venner som kigger på det lige så snart de har tid til det.
Er fløjtende ligeglad med om du er ordblind - det handler om at virke seriøs overfor potentielle kunder. Hvis du vil være en spiller i det her skal du kunne skrive tekst der sælger. Eller få andre til det. Hvis du vil sælge kurser til nogle personer du ikke kender skal de først kunne finde ud af hvad det er du sælger, hvilket produkt de skal købe - og så stole så meget på din side/dig at de køber det af dig.
Hvis du fandt din egen side på nettet ville du så vide hvad der der du sælger, hvad du skal købe - og ville du købe det?
Det handler ikke om at stave - det handler om at skrive hvad det er du har, eksempelvis denne sætning: "
Vores emner skal vise dig vigtigt information til din programmering såsom at du ikke går tabt i vores artikler"
Det er sådanne formuleringer man ikke forstår noget af
1: hvordan kan et "emne" vise nogen noget? og så vigtig information - hvordan viser man information?
2: anden del af sætningen: "såsom at du ikke går tabt i vores artikler" - altså i vil vise information for at jeres kunder ikke går tabt???
Hvis jeres brugere er i fare for at gå tabt i jeres artikler, er de ikke gode nok! Giv kvalitet hvis i er seriøse omkring jeres produkt og jeres brugere.
Indlæg senest redigeret d. 24.02.2013 13:41 af Bruger #2730