Hjælp!!!

Tags:    visual-basic

Hvordan kan man få en Listbox til at læse de mappe navne som er inde i en anden mappe.
F.eks. Jeg har mappe der hedder Skins. Og i mappen Skins har jeg Default og en anden mappe.

MEN I SKAL IKKE TRO AT DET ER EN SIMPEL LØSNING DER SKAL TIL! LØSNINGEN SKAL KUNNE INDEBÆRE AT DEN KAN LÆSE NYE MAPPE NAVNE DER ER BLEVET LAVET AF PROGRAM BRUGEREN, OG IKKE KUN DEM SOM ER PRÆ-DEFINERET! 300UP FOR ET GODT SVAR!!!!

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Tilføj et modul til dit projekt, og paste følgende kode i det
Fold kodeboks ind/udKode 

for at liste submapper i dit programs sti, skal du kalde sub'en sålades:
Call ListSubDirs(List1, App.Path)
list1 skal selfølgelig ændres til navnet på dit Listbox

Mvh,

Thomas Nielsen

Det kan gøres rekursivt. Hvis du sender mig den kode du har, skal jeg nok lave det og sende det tilbage.

Mvh.,

Jakob Justsen

Det kan gøres rekursivt. Hvis du sender mig den kode du har, skal jeg nok lave det og sende det tilbage.

Mvh.,

Jakob Justsen

Det kode jeg allerede har skrevet fylder temmeligt meget... Men skriv koden her hvis du vil!
Jeg skal nok finde ud af hvad de forskellige ting betyder i koden...

Jeg vil lige gøre opmærksom på at titlen HJÆLP!!! er meget forkert at bruge, brug venligst en titel der passer med indholdet tak :)
M.V.H.
Loke Dupont aka colde
ICQ: 130413033 MSN: the_colde@msn.dk MAIL: me@colde.dk WWW: http://colde.dk IRC: #colde @ irc.quakenet.org

Tak! Glemte at sige det var en ComboBox det var til, sorry! Men jeg har selv rettet det til ComboBox logisk nok! TAK THOMAS NIELSEN! YOU'RE THE MAN!!! HER ER DE FORTJENTE 300 UP!
www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site

t