Jeg tror det afhænger af hvilken type webløsninger, du laver. Uden at skære alt over én kam, er større enterprise-sider med avancerede backendbehov, som oftest nok bygget på noget andet end bare PHP - formentlig en eller anden form for .NET teknologi. Da antallet af .NET programmører (de rigtigt dygtige af dem) nok er markant lavere end PHP programmører, er der formentlig en bedre hyre at hente på det marked. Når dette så er sagt, er der bestemt intet i vejen for at satse på PHP. Det er et sprog, der stadig er i vækst, og rigtig mange webbureauer(sikkert størstedelen), leverer løsninger baseret på PHP.
Hvis man skal tage udgangspunkt i jobmarkedet, som det ser ud i dag, ville jeg nok satse på PHP. Jeg ser dagligt væsentligt flere jobopslag henvendt til PHP-udviklere end .NET udviklere. Man skal så også tage i betragtning, at der nok er væsentligt flere kandidater til disse stillinger, så måske udligner dette fordelene.
Når alt kommer til alt, skal du i bund og grund nok satse på det miljø, du finder dig bedst til rette i. Det er vigtigt, at du føler dig godt tilpas med det du laver, og så skal det selvfølgelig også helst være sjovt.
Jeg krydser fingre for din videre færd