Hi
Sorry for min inaktivitet, men jeg har haft lidt travlt på det seneste.
Skal også lige undskylde at jeg rodet lidt rundt i mine id's, men denne fuck-up fandt I jo hurtig ud af *thumbs up*
Jeg sad lige og læste de sidste 3 indlæg og var lidt forvirret omkring elementet <div></div> og at jeg hverken behøver at bruge inherit eller specifisere en bredde (width), hvis jeg ønsker at lave noget, som har samme bredde som #master - jeg lavede nogle tests for ligsom bedre at forstå, hvad det er I snakker om ! Og jeg kan godt se hvad I mener med at <div></div> er et blok-element og derfor vil fylde hele sidens bredde eller bredden som er defineret i #master
Omkring position:; så er jeg lidt overrasket over, at man ikke skal bruge den hver gang man laver en ny "kasse" - jeg er næsten sikker at vi har fået at vide man altid skal specifisere position:; på det kursus for begyndere i webdesign som jeg er igang med at tage.
Vi har lært at hvis man bruger position:absolute; så laver man en "kasse", som "svæver" rundt i sit eget lag og at man skal "fiksere" "kassen" ved f.eks. at angive en top:; og en left:; - herefter skal man så angive nogle mål til "kassen".
ja, som i kan se så siger det vist alt om hvor langt jeg er kommet som webdesigner og koder - men man skal kravle før man kan gå !