Min hjemmeside er blevet "farlig"

Tags:    javascript

<< < 12 > >>
Eftr at have indsat nogle javascriptfiler på dele af min hjemmeside, er den pludselig blevet "farlig":
http://www.musikipedia.dk/skalaopslag
Når jeg besøger siden i Safari browser (ikke Firefox og Chrome) kommer en advarsel frem om at "Besøg på dette websted kan beskadige computeren".

Jeg har indsat følgende scripts på siden:
Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Jeg går ud fra at det er et af mine tre egne scrips der skaber problemet. Kan i gennemskue, hvad der er galt?

Indlæg senest redigeret d. 11.01.2013 16:40 af Bruger #14061
15 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 25 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nu har jeg ikke forstand på JavaScript (jeg har betalt en programmør for at lave det), men hvis jeg fjerner en af de to scripts du henviser til, så virker min po-up-ordforklaring ikke længere. Så jeg tror, de er nødvendige begge to.

det er vel kun fordi din programmør heller ikke kan finde ud af hvad han laver :D

Vær opmærksom på at jeg bruger javascriptene til en hel del funktioner:
- lydafspiller
- billede pop-up / forstørring
- ordforklaring når musen holdes over fagord
- valg af niveau på artikel

Og det skal virke (og virker) på alle platforme, så det er farligt at gå ind og fjerne noget.

Men: Hvis du kan fjerne et af de to scripts, samtidigt med at alle funktioner stadigvæk virker, så giver jeg dig gerne 500,- for arbejdet. Jeg er dog ved at få ændret lidt i scriptene, så det er ikke noget du i så fald skal begynde på med det samme.

Til 500kr ... nej tak, du beholder sku bare det du har, det må være fint nok så. :)

Ok, det var åbenbart skudt galt. Jeg er ikke klar over, hvor kompliceret det er.
Så længe det virker, og så længe jeg ikke tjener penge på hjemmesiden, så har den slags detaljer nødvendigvis lav prioritet.

<< < 12 > >>
t