Jeg tænkte at det vil være nemmere for folk at komme igang hvis de kunne bruge notesblok. Det kender de måske i forvejen og de skal ikke installer noget.
Ja jeg har også tænkt mig at det skal være HTML5.
Tænker på at lave en mini skabelon til at lave sin egen hjemmeside men menu og indhold og header og footer og sådan. Ved ikke om der er nogen der gider bruger det hvis jeg laver det, det komme jo ikke til at se godt ud men syntes bare der mangler sådan en guide hvor man laver det helt fra bunden.
Jeg så lige flexbox skulle være kommet til Firefox 18 i går men jeg har endnu ikke kigget på det. Men hvis det betyder at hjemmesiden ikke kommer til at virke i IE og Safari så er det måske ikke så god en ide at bruge det til begynde kode. Men nu kender jeg det ikke endnu så kan være jeg ændre mening når jeg prøver det.
Ja det er måske nok bedst at lærer det rigtigt fra starten så det kunne være jeg skulle droppe notesblok ideen.
Jeg aner ikke noget om CSS frameworks men det er måske bare ligesom en skabelon som jeg selv vil lave. Jeg løber dog skrigene væk når jeg ser <!--[if lt IE 7 ]> fordi jeg kan bedst lide at have min kode minimal og fri for special kode... med mindre det er -moz- osv fordi det er så nyt.
Tænker den endelige resultat skulle være i stil med det som 123hjemmeside.dk laver. For eksempel
http://www.sofiebo.dk/ de har en skabelon der går igen på mange hjemmesider.
Nu skal det ikke være lige sådan men altså med samme ide om at folk der vil lave en hjemmeside kan gå ind og hente skabelonen også udfylde indholdet selv.
Dog kan jeg ikke lave alt det med counter og gæstebog osv.
Måske skulle jeg bare lave det ligesom min egen hjemmeside.