Problemer med CSS

Tags:    css html

<< < 123 > >>
Hej med jer! (:

Jeg er efterhånden nået et stykke vej med min hjemmeside, men er stødt på et problem. Da jeg ikke rigtig vidste hvordan jeg kunne style min menu bar, fandt jeg et eksempel på nettet der kunne præcis det jeg ville have. Problemet med denne er så, at man laver det med inline css styling, hvilket ikke svarer overens med min anden styling. Dette har ikke givet mig problemer før jeg ville lave en unorderet list med links i, og de så blev stylet med samme styling som min menubar :P

Er der nogen der kan hjælpe mig med dette problem? (:

Mvh. Nicklas

22 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv med...
Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Også skal du jo sætte nogen ind i din menu.

Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Indlæg senest redigeret d. 08.01.2013 19:03 af Bruger #13010
Jeg har selvfølgelig indhold i min menubar (: har 7 forskellige faner, inklusiv links til andre sider. Problemet ligger heller ikke i menubaren, men at alle mine andre links på hjemmesiden bliver stylet ligesom min menubar, det vil jeg gerne være fri for (:

okay, tak (:

må se om jeg kan få det til at virke (:

Nåår ja. Det er en bedre løsning. Undskyld! :)

Jeg har fået løst problemet (: Tusind tak for hjælpen alle sammen! (:

Kan det være rigtigt at jeg kan se ændringerne i en Chrome browser, men ikke i min internet Explorer browser?

IE har også altid drillet mig...

Tak for hjælpen alle sammen! (:

Hvis i skulle have lyst til at se min hjemmeside, kan i se den på følgende link: www.bj-jumping.dk

Jeg er selvfølgelig ikke helt færdig med den, da jeg stadig har nogle ideér der ikke er helt er blevet til noget endnu (:

Din HTML kode stopper pludseligt.

Der mangler body og html til sidst.

Hvad mener du? (:

---- rettet -----

Jeg forstod hvad du mente, og har rettet dette (:

--- rettet igen ----

jeg troede jeg havde fået rettet problemet, men selv om jeg fik lavet stylingen som en class, så styler den stadig alle mine links.. Er der en der kan fortælle mig hvorfor? koden er således:

Fold kodeboks ind/udCSS kode 

Indlæg senest redigeret d. 15.01.2013 10:49 af Bruger #17198
Brug http://validator.w3.org/ til at validere din HTML kode.

Jeg kan slet ikke se du har nogen links ud over menuen.

Indlæg senest redigeret d. 15.01.2013 16:03 af Bruger #13010
<< < 123 > >>
t