Java på ens computer.

Tags:    java

Kære folk der ude.

min kæreste har lavet et eller andet på hendes bærbar for en lille uges tid siden. hun spiller på spigo.dk, men den laver ged i det når den efter 3-5 min. har loaded spillet. så dukket java ikonet frem, som loader og loader og loader. der sker intet.

hvad har hun mon gjort forkert og hvad gør jeg lige for at få det til at virke igen.

syntes normalt man plejer at få ikonet frem i proseslinen i bunden, hvor man kan se man har en side kørende der bruger java.

men hun sidder på en 64 bit, med win 7. men i "kontrolpanelet" er der en som hedder "java 32 bit". ikke i fjern programmer, men i selve kontrolpanelet.

syntes det er underligt når det er en 64 bit.

er der nogen som kan hjælpe os videre??

for på min virker det fint.

det driller i internet explorer og firefox på hendes bærbar. hun har ikke andre browsere.

men jeg er sikker på hun har klikket på et eller andet. men spørgsmålet er vel bare lige hvad hun har klikket på.

håber i kan hjælpe.

Prøv at fjernet java helt og smid det på igen, typisk plejer det at afhjælpe problemet :D

Hov glemte jeg at skrive, at jeg har fjernet alt java i "fjern programmer". og hentet det på java.com

Og stadig virker det ikke. derfor jeg syntes det er underligt det ikke virker i både firefox og internet explorer.

Ikke andre der har nogle bud på problemet ?

Indlæg senest redigeret d. 06.01.2013 14:53 af Bruger #17475
t