hvordan køre man det? :D

Tags:    c++

hmm nu spørger jeg sikkert dum og i må godt slå mig hvis i møder mig engang hehe ;).. men øhm hvordan køre/åbner man det man laver? :S

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jep.. du skal først have en kompiler til at kompile din kode...
Hvis den bliver kompilet ordenligt og ingen fejl dukker op, vil der blive lavt en .exe fil, så du så derefter kan køre :)
Dev-Cpp er en god editor med en god compiler indbygget.. Prøv kig på den! :)
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959

Hvis du er SÅ ny til programmering, synes jeg du skulle gå ned på bibliotekket og låne en bog for nybegyndere, hvori der også står hvordan du kompilere og linker din kode.
Bøger er for det meste bedre end artikler/tutorials, da tutorials for det meste bare stiller et problem op og giver en løsning på dette

Mvh.
Simon Bang Terkildsen
simon_bt@simit.dk

Jeps...
Især er C++ grundbog god for rene begyndere, jeg har lavet en boganmeldelse af den inde nder bøger, under c++...
Men du skal, efter du har lavet dit projekt, trykke på en knap der hedder kompile, og så gemmer den filen som exe fil, under den mappe som kompileren gemmer filen under...

Mvh.

Christian S.
Two things in Life
Girls
Computer

User
Bruger #259 @ 05.02.04 19:23
Du skal først compile og linke din kilde kode

Mvh.
Simon Bang Terkildsen
simon_bt@simit.dk

Du skal først compile og linke din kilde kode

hmm er jo TOTAL nybegynder men vil lige vide det inden jeg starter :S.. kan du detaljer det lidt mere :S

User
Bruger #259 @ 05.02.04 19:33
Hvis du er SÅ ny til programmering, synes jeg du skulle gå ned på bibliotekket og låne en bog for nybegyndere, hvori der også står hvordan du kompilere og linker din kode.
Bøger er for det meste bedre end artikler/tutorials, da tutorials for det meste bare stiller et problem op og giver en løsning på dette

Mvh.
Simon Bang Terkildsen
simon_bt@simit.dk

t