Hjælp til CSS

Tags:    css html stylesheet

<< < 123 > >>
Hej! (:

Jeg skriver da jeg har et problem med at få vidst layoutet på mit stylesheet i min browser. Skal man bruge noget specielt for at en browser vil vise ens stylesheet? xammp måske? jeg skriver min kode i notepad ++ (:

Mvh. Nicklas

22 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har ikke lagt det ud noget steder endnu, jeg koder kun end til det er færdigt (:

Okay, så det jeg har lavet her er mere korrekt, hvis jeg forstår det du siger korrekt? (:

Fold kodeboks ind/udHTML kode 

Okay, så det jeg har lavet her er mere korrekt, hvis jeg forstår det du siger korrekt? (:

Det du laver der er Inline-styling :p
Det du lavede før var mere korrekt, det var bare for at forklare dig det så du også har forstået sammenhængen :)

okay :P

Men jeg har faktisk fået det til at virke (:

Jeg tror problemet ligger i, at det ikke ligger på en server (:

Indlæg senest redigeret d. 04.01.2013 10:54 af Bruger #17198
Jeg kan bare ikke forstå hvorfor det så virkede da jeg lagde det over på http://jsfiddle.net? (:

Men jeg kan sagtens forstå det du siger (:

Hvis du uploader det til dit webhotel så er det ofte nemt for mig (og andre) at finde problemet.

Du kan lave en test mappe til det formål. Det gør jeg selv og det virker godt.

jsfiddle er fint til nogle ting men nu skulle du jo have CSS koden i en fil for sig så derfor var det ikke helt det samme.

Jeg har lige købt et webhotel, det ville være oppe inden 2 timer (:

Men det du siger er, at fordi det virker på jsfiddle, er det ikke ensbetydende med at det virker i browseren?

Fedt.

På dit webhotel vil du formodentligt skrive følgende i din HTML kode :

Den kode er ikke med på jsfiddle. Så lige der dur det ikke og sætte det på jsfiddle og sige "hvorfor dur min CSS kode ikke ?" fordi man har ikke det fulde billede.

Indlæg senest redigeret d. 04.01.2013 12:12 af Bruger #13010
Argh, selvfølgelig.. Den slettede jeg jo da jeg lavede inline kodning i stedet.. Selvfølgelig, tak! (:

<< < 123 > >>
t